سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳
استخدام آموزش پرورش در سال 92

وضعیت جذب نیروی انسانی از زبان دکتر حاجی بابایی :

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه هرگونه جذب نیروی انسانی باید متناسب با نیروی خروجی از این وزارتخانه باشد،گفت جذب نیروی انسانی باید متناسب با نیاز روز و هماهنگ با بازنشستگی فرهنگیان باشد.

حاجی بابایی گفت به عنوان مثال در حال حاضر آموزش و پرورش نیاز به ۶۰ هزار مشاور شغلی دارد.اما امکان جذب همه ی این تعداد وجود ندارد.باید منتظر باشیم تا تعدادی از نیروهای این وزارتخانه بازنشسته شوند و متناسب با آن نیروی انسانی مورد نیاز جذب شود.

طرح مهرآفرین :

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که با لغو اجرای طرح مهرآفرین از جانب مجلس شورای اسلامی جذب نیروی انسانی به چه صورت خواهد بود ؟ گفت : بر اساس طرح مهرآفرین بیش از ۵۰ هزار نیروی انسانی باید جذب آموزش و پرورش میشد.ما برای این منظور دقیقا قانون را اجرا می کنیم.اگر قانون به ما این اجازه را داد اقدام به جذب نیروی انسانی می کنیم.

حاجی بابایی در رابطه با استخدامی آینده ی آموزش و پرورش گفت،زمان برگزاری آزمون مشخص نیست و بستگی به فاکتورهای مختلف از جمله بودجه ی وزارتخانه و اخذ مجوزهای مربوط دارد.

منبع:www.e-estekhdam

*نام و نام خانوادگي :

پست الکترونيکي :

*مطلب :
۱) نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
۲) از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد .
۳) لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید .
۴) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید .
ناشناس
۳۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۴
48
6
استخدام آموزش و پرورش رویایی شده جالب اینجاست منی که لیسانس ریاضی گرایش معلمان هستم هیج جایگاهی در آموزش و پرورش ندارم
فقط میتونم بگم برای خودم متاسفم که وقتم به پای این رشته که یک زمانی علاقه داشتم گذاشتم الان زمان ثمر دادنه که باید بشینم حسرت گذشته بخورم
سلطانی
مشکلم من هم همینطور هست رشته ریاضی فزیک معدل 19/20رفتم سراغ علو قرانی رشته تربیت معلم قران ارشد هم میخونم ولی افسوس بیثمره خبریازاستخدامئ شداطلاع بده
۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۷
یه خسته از زندگی
سلام دوستان عزیز. اوضاع من هم از شما بدتره. مدتهاست که جویای کارم. فوق لیسانس علوم تربیتی از دانشگاه تهران و بهشتی هستم. اما در نظام تعلیم و تربیت کشورم سهمی هرچند کوچک ندارم. نمی دونم برای خودم متاسف باشم یا نظام آموزش. به من بگوئید جایگاه من کجات؟ من کیم؟ یه موجود بی خاصیت که فقط کتاب خونده؟ چرا هیچ کس به این فکر نمیکنه که با چه بدبختی ای درس خوندم تا دستم تو جیب خودم باشه و به مملکتم خدمت کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۵۰
بهاران
جناب خسته از زندگی سلام....راستش منم کارشناسی علوم تربیتی کرایش پیش دبستان دارم دقیقا مثل شما ولی توکل بر خدای مهربان خدا با ماست به خودت اینقد فشار نیار خدا بزرگه از خدا میخوام هر چه سرعتر مشکلت حل شه ...یا علی
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۹
x
یه چیزی بگم واقعا متاسفم که نشستیم خونه دعا میکنیم !!!
۳۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۴
کامی کادو
دوستان عزیز و گرامی آیا جای استخدام فقط آموزش پرورشه؟یه تکونی بخودتون بدید الان استانداریهای سراسر کشور داره جذب میکنه.بنظر خودتون کسایی که میشینن زانوی غم بغل میکنن کار دیگه ای تا پیشامد فرصت نمیکنن افراد مفیدی برای جامعه خواهند بود؟توکل برخدا. خداوند در قرآن کریم میفرماید ازشما حرکت ازمن برکت آره اینطوریاست درضمن همه هم نمیتونن یه معلم بشن کسایی که سالها خون دل خوردن سالها برای پنجاه تا یکصد هزار تمن در ماه بصورت نهضتی و قراردادی کار کردن بیشتر از ما لیاقت دارن وقتی که ایبن پیشنهادبهمون شد گفتیم پولش کمه و ایندش نامشخص.دیدید از غوره حلوا ساختن. حالا هی بشین بیان دم در.
۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۷
مریم
جناب تکون، من از وقتی که ارشدم و گرفتم تکون که چه عرض کنم دارم می لرزم هر جا بگی هر جا فکر کنی رفتم فقط لطف کردن ثبت نام کردن دیگه حال زانو بغل کردن هم نداریم پس شعار ندید،این دنیا نیاز به سه تا پ داره: پول، پارتی، پررویی، من بهش رسیدم
۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۵۸
دنیا
سلام دوستان.ماهمگی نسل سوخته دهه ی60هستیم.من خودم چندسال معلم شرکتی بودم الان بیکارم.توامتحان کذایی4تیر89شرکت کردم خیلی خوب امتحان دادم ولی گفتن نمرت شده69.75 اخه حدنصاب70بود.سوختم.درحالی که ارشدبایه رتبه ی عالی دانشگاه دولتی تهران نوبت روزانه قبول شدم.ولی نمیخوام ناامیدشم.وهمیشه درحال تلاش کردنم.معدلم بالاست امیدوارم بدون کنکوردکتری قبول شم.3سال پیش گفتن 25صدم حکمتی داره.ولی هنوز که ازحکمت خبری نیست...برای همه ی شماارزوی موفقیت میکنم ناامیدنشین
۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۸
یه بدبخت
توروخدا جناب حاجی بابایی من تیر 93 فارغ التحصیل در رشته علوم تربیتی میشم توروخددا کاری کنید ماهم بتونیم ثبت نام کنیم
۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۹:۰۸
سودا
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۷
30
1
انگار همه همینن منو نامزدم هردو ریاضی کاربردی خوندیم ولی محض رضای خدا نه آموزشو پرورشنه حتی یه شرکت معمولی هم استخدام نمیکنه که حداقل ...
ایمان زند
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۰
15
1
اینجانب علاقه زیادی به معلمی دارم به به همین دلیل رشته علوم تربیتی راانتخاب کردم غافل ازاینکه خودم رابدبخت کردم چون این رشته فقط بدر اموزش پرورش میخورد الانم با مدرک لیسانسم وبا معدل17حدود2سال بیکارم جالب اینجاست باید متلک های دیگران را هم تحمل کنم که چرا این رشته را انتخاب کردم خدایا خسته شدم نظری کن
خانم متین
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۴
9
1
باعرض سلام من رشته زبان انگلیسی خوندم به امیداینکه یه روز معلم شم توروخداماروازبیکاری نجات دهید
سمیه
خوش به حال شماکه حداقل یه روزنه ی امیددارین ماروباش باکلی عشق وارادت رفتیم ادبیات خوندیم خودم کردم که لعنت برخودم باد
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۰
فاطمه
باز سمیه جون صدرحمت به تو عزیزم . من شنگول فوق لیسانس ادبیات دارم. بیکار بیکارم. در به در دنبال کار می گردم
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۵۲
لیدا
سلام من لیسانس ادبیات دارم وعاشق تدریس .میخواستم تا دکتری پیش برم . اما با این وضعیت ....نمیدونم چی شد سر از شغل ارایشگری در اوردم.نا امید نیستم وتمام تلاشم رو میکنم تا موفق بشم . با ارزوی موفقیت شما عزیزان
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۱۰
مری
به خدا من هم دارم به آرایشگری فکر میکنم 4 سال زیبا از عمرم رو هدر دادم و متاسفانه ازدواج کردم با یک آدم کوته فکر که نگذاشت من رشته ام را تغییر دهم خدا ازش نگذره که ازش نمیگذرم
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۲
ناشناش
تغییر شغل بدی که چی شه همه رشته ها یک کرباسنومنم مهندسی مکانیک وندم اما چه فایده!!!!!
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۸:۵۲
خودم
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۲۵
5
4
سلام دوستان. بزرگترین مشکل من اینه که تک بعدی بزرگ شدم و درس خوندم و منتظرم استخدامم کنن دریغ از اینکه جامعه ما تو هر رشته ای اشباعه
و من تک بعدی خلاقیت اینو ندارم که خودم یه فعالیتی واسه خودم جور کنم و منتظر سیستم دولتی نباشم.
آرزو
عزیزم برای خلاقیت یا باید پول باشه یا پ!!!!!!!!
۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۶
لیلا پورمسیح
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۵
7
3
سلام
من لیسانس تاریخ هستم به شوق اینکه تو شهر خودم این رشته رو کسی نخونده و تقریباَمورد علاقه ی بیشتر افراد نیست این رشته رو که بهش علاقه داشتم رو انتخاب کردم وحالا
توعکاسی کار میکنم راستش هیچ فکرش رو نمیکردم یه روز تاریخ عکس وعکاسی رو ورق بزنم .....
راستش کاش حداقل باهامن همدردی میکردن رئیس اموزش وپرورش شهرمون موقع مراجعه برای کار حتی بهمون نگاه هم نکرد .........
hazyoon
سلام...زیاد ناراحت نباش چون من که الان معلم رسمی هستم چیزی تو اموزش و پرورش ندیدم که شما ارزویی استخدامی تو اینجا کنین......
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۰۵
زیست شناس
سلا به آقا یا خانوم hazyoon
شما خوشی زده زیر دلتون اگه مث ما دنبال شغل بودین و تو این گرونی همین شغل رو هم نداشتین حال ما رو میفهمیدین! مشکل مملکت ما هم همینه دیگه کسایی مثل شما تو سازمان های مهم مث آموزشو پرورش خدمت میکنن که همش ناراضی ان حقوق میگیرن و معلومم نیست که با این جور طرز فکر کارشونو با وجدان انجام میدن یا از این معلمای آبکی اند که باعث بدبختی بچه درسخونا میشن... پدر و مادر من فرهنگی بودن و ما چیز بدی از آموزش و پرورش ندیدیم.مهم اینه که آدم برای کاری که میکنه ارزش قائل باشه.مخصوصا که معلمی شغل مقدسیه.
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۸
نازنین
به قول زیست شناس اقا یا خانم hazyoon خوشی زده زیر دلش داره hazyoon میگه اگه ناراحتی بیایید بیرون از اموزش پرورش جایه ما ها رو هم تنگ نکنید.
۱۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱:۰۰
کامی کادو
دوستای عزیز خوشی زیر دل کسی نزده.همه انسانها یه جورایی زیاده خواهن شما که فکر میکنی جاتو گرفتن. قسمت اون اونجا بوده از ازل تاابد. جای همه مشخصه دیر وزود داره و مطمین باشید کسی که سر کاره علی الخصوص شغل انبیا بی وجدان نیست وبا علاقه حتما حتما حتما وظیفشو انجام میده. بازم میگم تو کارها وادارات دیگه هم فکر کنید. شاید دیواری کوتاهتر از آموزش پرورش نمیبینیم اما تقصیر خودشه که استخدامش زیاده. وگرنه الان لیچار بارش نمیکردیم .میدونی حقوق توی بانک سپاه ومخابرات چطوره.جه رفاهی دارن. البته گفتم به لیاقته دوست من.
۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۶
عسل
سلام شماهمتون ساده ايدكسايي راميشناسم كه حتي ديپلم هم نداشتن وسركارن هرجاكه بخوان مشكل مااينه كه ديربه غافله رسيديم من كه فقط دارم حسرت ميخورم همه درهابه روم بسته است اگه بخوام مقايسه كنم شماهمتون شانستون ازمن بيشترفقط قدرنميدونيد
۱۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۸
یه خوشحال از زندگی
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۰۹
16
2
فوق فیزیک هستم، کار ندارم، پول هم ندارم، سربازیم دارم، با وجودی که از وضع موجود جامعه ناراضیم ولی کاملا از تلاش خودم راضیم
ی.ر
سلام.کارشناسی رشته فیزیک دارم دل وامیدم به اموزش وپرورش است.
۱۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۸
شادنه
ههههههههههههههههه منم کارشناس ارشد فیزیکم حالا بگو چییییییییییییی؟ 6سال مثل بلانسبت خر درس خوندم اخر سر هم با معدل 18/33 فارغ التحصیل شدم ولی الانه بگو دارم چیکار میکنم؟ پایان نامه واسه خلق خدا مینویسم
۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۶
کامی کادو
حالا چرا نمیگید این معدل های سر سام آور مال کدوم موسسه یا دانشگاهه.آیا بلا نسبتای ناجوری که بخودتون میدید نمره ها واقعیه. اگه این معدلا ازپیام نور باشه بخدا حقتونو دارن میخورن اگه آزاده کمممممممممممه.
۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۰
ممتاز
خوندن فیزیک درهر دانشگاهی حتی در دور افتاده ترین وبی نام ترین دانشگاه کار هر کسی نیست دوست من
۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱:۵۰
اسی
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۴
2
3
با سلام و خدا قوت به همه ی شما عزیزان جویای کار..بنده کاردان بهداشت محیط هستم اگه از استخدام آموزش و پرورش یا دانشگاه علوم پزشکی خبری شد منو در جریان بذارید..با تشکر
رها
باسلام
۱۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۴
معصومه
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۰
2
2
سلام خواهش میکنم فکری واسه اونایی که آموزش از راه دور تدریس میکنن بکنین
محمدرضا
بیایید باهم یکی بشیم و با یک صدا فردا بزنیم شاید وزیر آینده آموزش پرورش بهش بربخوره!
۲۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۲
ندا
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۷
3
0
لیسانسه صنایع هستم . اگه امکانش هست بنده رو هم مطلع کنید ممنون.
علیرضا
خدا کریمه

۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۰
بهار
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۶
4
0
با سلام و عرض ادب و احترام رشته فیزیک حالت جامد خوندم به امید دبیری لطفا مرا از استخدام دبیری مطلع کنید.
بهار
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۱
5
0
لیسانس فیزیک حالت جامد دارم اما متاسفانه کاری نیست مرا از استخدام دبیری مطلع کنید.
مریم
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۱
3
3
با سلام
اینجانب دارای لیسانس حسابداری هستم
در صورت نیاز به این رشته به من اطلاع دهید
سمیه
من هم لیسانس ریاضی کاربردی از دانشگاه پیام نور با معدل 16..............واقعا برای خودم متاسفم اون همه با علاقه درس خودم...توانایی تدریس دارم اما اموزش پرورش قشر جوون نمیخواد...معلمهای بازنشسته رو دوباره سر کار میارن.........شاگردهای کلاس خصوصیمون از معلمای پیرو بی رمقشون مینالنو التماس میکنن شما بییاین مدرسه ما درس بدین همه عاشق ریاضی میشم...............گاهی اوقات دلم میخواد های های گریه کنم...........اگه یه رشته ساده تر خونده بودم اینهمه افسوس نمیخوردم..........شاگرد اول کلاس نشسته خونه بیکارو بی ثمر............امیدوارم اوضاع بهتر بشه......بمن هم خبر بدین
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۸
دینا
عزیزم من تورا درک میکنم ارشد ریاضی دارم و هر روز و هر روز آب میشم برای کار به هر دری زده ام ولی افرادی که حقشان نیست جایگاه مارو اشغال کردن.جا برای ما زیاد بود.نهضتی و شرکتی و ....آخه میگن حقمونه زحمت کشیدیم با ماهی 50000تومان رفتیم سر کار یکی نیست بگه آخه بی انصاف ما ماهی فلان قدر خرج کردیم درس خوندیم مغز گذاشتیم آخه یکی نیست مگه مگه جای بورسیه ی اروپاتو ول کردی و رفتی تو نهضت خدمت کنی؟خدمت گزار واقعی کسی یه که جای بهتری بود و نرفت وگرنه یه عده از همه جا رونده اومدن و به نا حق جای لایق ها رو گرفتن .وا اسفا..وااسفا...وااسفا......
۱۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۵
رویا
دیناجان سلام.من هم خودم فوق لیسانس علوم تربیتی گرایش پیش دبستان رودارم تازه ازیه شهرغریب ولی الان فقط ازبابام پول میگیرم وبازارکارمیخرم واخبارسرکاریش رومیخونم ولی خواستم مطلبی رو خواهرانه بهت بگم هیچوقت درموردموضوعی که اطلاع درستی نداری قضاوت نکن وتوهین هم نکن ابن معلمهای نهضت که خیلی باتحقیرازشون یادکردی قدیمهاسیکل ودیپلم بودندولی الان یالیسانس هستندویافوق لیسانس باورنداری یه سربه اداره شهرتون بزن وبپرس تازه باازمون ورودی هم جذب نهضت شدندمن خودم سال88توازمون نهضت شرکت نکردم چون غرورم اجازه نمیدادبامدرک فوق لیسانس درخونه های مردم روبزنم والتماس پیرزنهاروبکنم که بیان ودرس بخونن ولی خیلیهابیشتراز6ساله که غرورشون روشکستندواین راه رورفتندناراحت نشوفقط اگه خودت روبذاری جای اوناحتمابهشون حق میدی درسته همه مون بیکاریم ولی همدیگرروخراب نکنیم وپشت هم وطرف حق باشیم میدونی چرامردم مابه جایی نمیرسن یاخیلی دیرمیرسن؟چون فقط شعارمیدیم وقتی نیمچه فرصتی پیدامیکنیم همدیگرروهل میدیم که نوبت خودمون برسه اصلا اونی که جلوترازمابوده برامون مهم نیست.میدونم ازحرفهام ناراحت میشی ولی من برات ارزوی موفقیت میکنم.
۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۳
بهار
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۳
3
2
سلام من لیسانس برق مخابرات هستم لطفا من روهم از آگهی استخدامتون مطلع کنید.
علی
بنده لیسانس جغرافیاهستم چندین سال است که بیکارم
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۱
بابك
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۴۱
5
4
سلام دوستان من:
اشتباه از شماست نبايد منتظر بشينين كار بياد در خونتون يكم خلاقيت داشته باشين ميتونين واسه خودتون كار درست كنن فقط بايد ديد متفوتي داشته باشين الان وضع اينه پس شما بايد خودي تكون بدين والا ميتونين فقط بخواين....
موفق باشين
نادی
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۴
2
0
سلام منم مثل شما کارشناس علوم تجربی گرایش معلمان با معدل 18وفوق لیسانس پترولوزی با معدل 18/30 هستم بیکاره بیکار تورو خدا واسه اموزش پرورش از رشته ما هم استقبال کنید.
علی
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۰
2
1
سلام مهندسی برق گرایش قدرت خوانده ام درخوزستان زندگی میکنم
اسماعیل
منم مهندسی برق قدرت خوندم3ساله بیکارم.شمال فارس زندگی میکنیم
۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۷:۰۸
الهام
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۸
1
1
با سلام. ارشد تکنولوژی ام و بیکار برا خودم متاسفم کاش اصلا اون موقع حرف مسولان آموزش و پرورش را گوش نمیکردم آخه گفتن هر مدرسه ای نیاز به یک تکنولوژیست داره. ما اندازه معلمان نهضت و کسانی که با پارتی رفتن و الان تبدیل وضعیت شدن نیست
علی
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۵۲
10
4
شما خانما چه توقعاتی دارید
من با مدرک فوق لیسانس آلودگی محیط زیست و 4 سال سابقه کار شرکتی و 3 مقاله علمی بین المللی و تسلط به 4 زبان دنیا(فارسی،عربی،انگلیسی و فرانسه) ، 2 سال به عنوان نفر برتر کشور در زمینه HSE و کلی سوابق ریز و درشت دیگه مثل مشاوره و تدریس در نقاط مختلف کشور الان 6 ماهه بیکارم و به هر دری میزنم هیچی نمیشه..
خزان
من هم ليسانس زبان انگليسي دارم خواهشا اگه خبري از استخدامي آموزش و پرورش شد به من هم اطلاع بديد. با آرزوي موفقيت براي تمامي عزيزان
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۲
یاسمن
ارشد اموزش زبان انگلیسی با سابقه تدریس به منم خبر بدید لطفا
۱۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۷
ro
۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰:۱۳
4
0
من فارغ التحصیل ریاضی کاربردی هستم اگه قرار است در آموزش وپرورش برای این رشته ها استخدامی نباشدپس چرا این رشته ها رو در دانشگاه گذاشتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سارا
من کارشناسی مدیریت بازرکانی از دانشگاه تهران دارم معدل لیسانسم17.50شده ومدرک زبان وکامپیوتر هم دارم پس من چی بگم ولی من خودم دنبال کار رفتم الانم طرح تدریس تومناطق محروم رو دارم چون تمام علاقه م تدریسه زبان تدریس میکنم
۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۹:۱۸
الی
افرین منم لیسانس تربیت بدنی دارم.فعلا موندیم اندر کف شغل انبیا///ایشالا ک قسمتمون بشه.بی خبر نذارید
۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۱۰
امیر
ای خدا.منو بگو که الان لیسانس الکترونیک دارم.کلی هم کار بلدم.هم تعمبر کامپیوتر و هم برنامه نویسی.ولی بازم بیکارمممممممممم.اگه استخدامی شد بخبرید منو
۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۶
جسی گرگانی
۱۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱:۳۹
4
0
هی از این همه بدشانسی .دوسه سال پیش بود که استخدامی تربیت بدنی واسه معلم ورزش میخواستن آموزش و پرورش از شانس بد ما کارت پایان خدمت نداشتیم نتونستیم استخدام بشیم حالا کارت پایان خدمت داریم اما استخدامی نداریم.متاهل هم شدم اما بیکار هستم و دارم مسافرکشی میکنم.ای خدا فرجی کن...
احمد
۱۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۶
10
0
خدایا فقط به امید تو
به خدا اشکم دراومده
فضای خونمون به خاطر بیکاریم ملتهبه
با لیسانس عربی ومعدل بالای 18 نمیدونم چکار کنم
خدایا تنها امیدم به تو و بس
یه جوان تحصیل کرده بیکار
متاسفانه باید بگم اگه الان کسی بیسوادم باشه ولی پارتی داشته باشه تو اداره سریع ورمیدارنو میگن از فردا بیا سرکار وضع جامعه ما این شده ما که لیسانس هستیم حالا حالا باید بیکار بمونیم !!!!!!!!!!
۱۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۳۷
سرافکنده
احمد آقا بازم خوش به حال شما که آقا هستین... این روزها هر جا به آگهی های استخدامی نگاه کنید متوجه میشید که فقط مردها رو استخدام میکنن و به طور غیر مستقیم به خانمها میگن بشینید خونه بچه داری کنید... من خودم از نزدیک کسانی رو میشناسم که فقط با یه نامه و در مدت کمتر از یک ماه در آموزش و پرورش تهران (متولد شهرستان) استخدام رسمی شدن و اونوقت من، بچه تهران تو شهر خودم کار گیرم نمیاد!
متأسفم!!!!
۱۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۴
گروه بیکاران
با سلام.ماچند نفر جوونیم.چند ساله لیسانس گرفتیم.اما هنوز موفق نشدیم کار مناسب رشته مون پیدا کنیم.رشته های ریاضی کاربردی و کامپیوتر و مکانیک و متالوژی مواد و ...
۱۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۳
قاصد
فوق لیسانس الهیات خوندم، و علاقه زیادی به معلمی دارم، بعضی وقتها احساس پوچی بهم دست میده از اینکه هیچ کاری از دستم بر نمیاد،از اینکه اجازه نمی دهند به مردمم خدمت کنم.
۱۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۲
دبیر
۱۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۵۰
1
5
سلام. من دبیری برق خوندم و الان استخدام رسمی هستم. دوستانی که اینقدر منتظر استخدام آموزش و پرورش هستین حتی بعد از استخدام نیز اوضاعتون خوب نخواهد شد. متاسفانه شرایط کار و حقوق بگیری در این وزارتخانه اصلا خوب نیست. تا اونجایی که میتونید سعی کنید در ارگانهای دیگه ای غیر از آموزش و پرورش مشغول بشید.
الهه
خانم یا اقای دبیر احتمالا هنوز بیپولی نکشیدی الن من حاضرم بامدرک فوق لیسانس کارگری کنم ولی ماهیانه یه پولی دستم رو بگیره تا جلوی خانوادم سرافکنده نباشم شما ناشکری بجای این حرفا خدا روصد هزار مرتبه شکر کن-دوستان من ایشالا به امید خدا همه اونایی که جویای کارن به همین زودی برن سرکار
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۵:۱۷
معلم
خانم دبیرسلام .من مطمئن هستم که شماخانم هستیدچون من خودم معلم هستم همکاران خودم روخوب میشناسم همیشه معلمهای خانم ازاموزش وپرورش گله دارنددلیلش اینه که تنهانان اورخانه هستند اگه مردبودندبعدازظهرهاهم سرکاردوم میرفتند.ناشکری نکنیدچون هیچ شغلی روپیدانمیکنیدکه نصف روزباشه وبه خانواده وبچه هات برسی و4ماه بشینی توخونه وحقوق بگیری وتعطیلاتت سرجاش باشه و...دیگه قرارنیست اموزش وپرورش تمام چاله چوله های مارو راست وریس کنه.بجای این حرفهابرای جونهای عزیزمون ارزوی موفقیت کن.اینده مال انهاست به امیدخداخواهیم دید...
۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۸
مریم رضایی
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۶
3
0
سلام دوستان،اخه گناه مایی که تربیت معلم جذبمون نکرد چیه؟که الان اموزشو پرورش فقط اونارو استخدام میکنه،من که لیسانس اموزش زبان دارم چون تربیت معلم نخوندم دیگه هیچ جایگاهی تو اموزشو پرورش ندارم.
زهرا مرادي
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۳
2
0
سلام من كارشناس ارشد زبان و ادبيات فارسي هستم چند ساله بيكارم چي ميشه يكي به وزير اموزشو پرورش بگه اين همه ادبياتي بيكارو هم يه فكري به حالشون بكنه.تا كي بايد درس بخونيم
مصلح
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۷
2
0
خدایا ما که به همه گفتیمم هرچی تو بخوای توکل بر تو.
جغرافیا
مصلح
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۴۲
3
0
خدایا وقتی نظرات دوستام دیدم دلم شکست خدایا من بیخیال لااقل اونایی که آرزو دارن معلم بشن رو به آرزوشون برسون.
امیر سام
حرف یاوه زیاده
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۰۵
انرژی
به خدا توکل کنید
۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۴
جلال
۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۵
1
0
من از بچگی علاقه شدید داشتم ام

سلاله
۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۶
2
0
سلام دوستای گلم حرفای همتونو شنیدم مشکل فراگیر بیکاری گریبان همه رو گرفته انگار خیال ول کردنم نداره. من دانشجوی دکترای شیمی هستم از زور بیکاری اومدم سمت درس نمیدونم واقعاً دیگه انگیزه ای ندارم دیگه روم نمیشه از خونوادم پول تو جیبی بگیرم خیر سرم دکترم تا کی خونوادم باید خرجمو بدن دیگه دارم کم میارم باور کنید ب ماهی 300 هم راضیم فقط جلوی خونوادم بعد اینهمه درس خوندن سر افکنده نباشم حداقل خرج خودمو بدم. تورو خدا اگه کار مناسبی سراغ دارید بهم اطلاع بدید آدرس میلم S65M34021@GMAIL.COM .
مجیدکلانتری
ابجی ما فیزیک خوندیم الان توکارخونه نوشمک سازی کارگرم ماهی 500 میده خانم هم احتیاج داره میخوای بیا اونجا
۱۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۷
سحر
سلام اگه میشه ادرس رو به منم بده
۲۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۱
عصر امید
۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۴۲
4
0
چراحتی یکی از فرزندان ما فرهنگیان نباید یدون گزینش وموانع استخدام اموزش وپرورش شود در حالیکه ،ما عمرمفید خویش را صرف دیگران می کنیم؟؟؟؟؟؟؟
شادی
اگر این طور بشه که اون موقع معلم شدن موروثی میشه و من و امثال من که پدر و مادر فرهنگی نداریم دیگه هیچ وقت هیچ فرصتی برای معلم شدن رو نخواهیم دید. یکم انصلف داشته باشید. میدونم شما نمیخواید بچه هاتون بیکار بمونن ولی نه این طوری.
۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰:۰۹
علي
۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۹:۰۶
2
0
عمران خوندم، همين الان كه اين كامنت رو گذاشتم تو ماشينم دارم مسافر كشي ميكنم ، جمعيت جوان تحصيل كرده زياد شده ، ركود اقتصادي هم هست ، كارخونه ها و شركت هاي خصوصي هم كه دارن تعديل نيرو ميكنن، دولت هم كه استخدامي نداره ، خلاصه بازار كار خرابه ، ولي شكست تو كار من نيست ، اگه از اسمون سنگ هم بباره كم نميارم ، مهمترين چيز براي انسان اميده ، اگه اميد نداشته باشه هيچي نداره ، به اميد روز هاي بهتر ، مسئولين يادتون باشه رنج و مشقت به اوج رسيدن ايران رو ما جون ها از جيبمون از عمرمون داريم ميديم
باران الف
۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۶
2
0
راستش خودم دلم پر بود...حرفای بقیه رو هم که خوندم دلم گرفت...خودم بدرک که دانشجوی فوق ریاضی کاربردی هستم و ...این روزها مردهای متاهل که خرجی یک خانواده رو میدن بیکار شدن...شوهرم خودم از نظر من یه نابغه ست تو رشته خودش که مهندش مکانیک هست و لابق بهترین شرایط کاری با 15 سال سابقه کار الان بیکاره و کار نیست چون دنبال علاقه ش رفت نه استخدام رسمی دولتی...با این اوضاع مملکت همه جا تعدبل نیرو تعدیل نیرو....به خاطر همین من تو هول و ولای کار افتادم و کار ؟؟؟؟؟
علي
ناراحت نباش ، و اين نيز بگذرد
۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۶:۵۱
سمیه ن
منم فیزیک خوندم همیشه هم شاگرد اول شدم .درس خوندم به عشق معلمی خیلی هم پیگیر شدم ولی هیچ نتیجه ای نگرفتم.
۳۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲:۱۷
بهرام
غصه نخور عزیزم انشاا... درست میشه نشنیدی میگن یه روز خوب میاد
۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
نسل زغال
۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۹:۲۶
1
0
من درسال 86 کارشناسی علوم تربیتی را گرفتم .اما از آن مدت تاکنون موفق نشدم در هیچ اداره جذب بشم ودر این مدت با شغل های فصلی (بنای ،سفید کاری،میوه چینی)تونستم از بار فشار خانواده ام خودم راخلاص کنم.واقعاً چرا..
درضمن در آزمون استخدامی معلمی درسال 89 نیز شرکت ودرمراحل ورودی نیز قبول شدم ولی بعدها گفتن شما جزء نیروهای ذخیره هستید .الان تقریباًسه ساله چشم براه........
fatima emami
۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۱
1
0
خاهشاانقد جون به لب نکنین آدمو زودتر بگین این مثلا آزمون کی برگزار میشه....؟؟
فاطمه
باسلام ببخشیدمیشه خواهشا زمان ثبت نام وزمان برگذاری آزمون رو برام ایمیل کنید.آخه هرچی زنگ میزنم آموزش وپرورش شهرمون میگن شایعه اصلاآزمونی درکارنیست.توروخداکمکم کنید.ممنون
۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۹:۰۲
مريم پ
۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۴
1
0
من ليسانس زيست شناسي عمومي ام تو روخداازاين رشته سخت وبي كاربردهم استخدام كنيد
بد بخت
۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۳۴
0
0
برید کارگری کنید نگید چیست کار.....منم لیسانسم واسه کار گری سر چهارراه رفتم..بهم گفتن جثه ی کوچیکی داری..بدرد کارگری نمیخوری. زمونه رو ببین کارگریم معاینه پزشکی داره
هیچ
خدا لعنت کنه اونایی رو که حق بقیه رو میخورن
۱۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۷
مجید
کارگری اونقدرا هم که فکرمیکنی ساده نیستا داداش من الان دارم توکارخونه کارمیکنم بادوساعت اضافه کاری همون پایه حقوق میدن عین چیز هم باید کارکنی میفهمی که
۱۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۳
شیرین ب
۱۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۴
0
0
با سلام.کارشناسی مشاوره دارم و مدتهاست منتظر برگزاری آزمون آموزش و پرورش لطفا به من هم اطلاع رسانی کنید.با تشکر
وحید شمسی
۱۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۱
1
0
امید کسی را نا امید مکن شاید امید تنها دارای باشد
خوش توفیق الهی
۱۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۸
0
0
سلام.کارشناسی علوم تربیتیم وسال پیش تو 1 دبستان پیش دبستانی تدریس میکردم تابودمیگفتن مدرک نداری حالا که مدرک گرفتیم ومشغول به کار بودیم گفتن اموزش پروش گفته کم سابقه ها بیرون بی شک خدا ناظربر احوالمون مقرر کننده روزیها 1سال قرار آزمون برگزار شه ولی خبری نشد اگرنیست بگن نیست چه حاجت به این اعلام اخبار شفاهی بی تاریخ
يك معلم باسابقه20 سال درپايه اول
سلام به شما عزيزاني كه به زحمت درس خوندید
۲۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۹
....
مادر بیچارم باهربدبختی وبی پولی که بود شهریه ی دانشگامو جور میکرد تا دخترش درس بخونه وواسه خودش کسی بشه 2ساله درسم تموم شده حالایی که وقت کارکردنه نشستم تو خونه وکاری جز گریه ازم برنمیاد.کاش یکی به دادم برسه خیلی به کار احتیاج دارم
۲۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۷
رضا از کرمان
سلام من کارمند هستم ولی وقتی درد دل های شمارادیدم گفتم آفرین به این مادری که با هرسختی بود شما رابه این مرحله رسانده من هم مثل شماناراحت بودم درکتون می کنم روزهای خوب هم فرا میرسه
۲۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۴
رضا از کرمان
سلام من کارمند هستم ولی وقتی درد دل های شمارادیدم گفتم آفرین به این مادری که با هرسختی بود شما رابه این مرحله رسانده من هم مثل شماناراحت بودم درکتون می کنم روزهای خوب هم فرا میرسه
۲۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۵
شیما
۲۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۵:۰۸
1
0
با سلام
کاش مثل سال 89 یه ازمون استخدامی برگزار میکردید که همه بتونن در ازمون شرکت کنن نه اینکه فقط از نیروهای شرکتی که در ازمون گذشته قبول نشدن یا نیروهای پیش دبستانی ازمون بگیرین این فرصت رو به همه بدین خیلی افراد لایقی وجود دارن که اموزش و پرورش بهشون نیاز داره
با تشکر
بیانه
۲۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۷
0
0
با سلام اینجانب دارای مدرک ارشد ادبیات هستم و اصلا تاسف نمیخورم که این رشته را خوندم چرا که در دیار ما تفاوت رشته ملاک موفقیت و شکست نیست ایمان داشته باش ملاک چیز دیگریست و ما بیخبر و حیران دور خودمان میگردیم!!!!!!!
یه بیکار!!!
۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۳
0
0
کی گفته ما توی رشته ای که میخونیم تخصص نداریم تا به بچه ها تدریس بدیم و فقط اونایی که رفتن فرهنگیان یا شهید رجایی متخصصن!!!
من روانشناسی صنعتی خوندم و یکی از واحدهای تخصصیم مشاوره تحصیلی و شغلیه اما نمیدونم آیا با رشته ما آشنایی ندارن یا باهامون دشمنن که اصرار دارن بجای ما کسی رو استخدام کنن که اصلا واحد های مربوط به کارشون رو پاس نکردن!!!
بنده خدا
۵ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۹:۱۴
3
0
امان از بی کاری
neda
۵ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۳
0
0
سلام کجا باید ثبت نام کرد؟
افرا رستمی
خبر آمد خبری در راهست ولی فکر کنم مخبر دروغ گوست (:
۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۳۰
فریده
سلام من لیسانس اموزش ابتدایی هستم جز مناطق محروم جنوب خواهشمند است برای استخدامی ما دست بکار شید
۱۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲:۱۶
حسین ابر اهیمی
۱۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۶
3
0
باسلام اینجانب علاقه زیادی به معلمی دارم بالیسانس حقوق
سمیره دهقانی
۲۰ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۰
0
0
سلام منم رشته ریاضی فیزیک با رتبه 19/10 بودم وکارشناسی فیزیک هم خوندم اما چه فایده که اموزش وپرورش استخدام نمی کنه وقتی که قرار بود این رشته رو بخونم همه مشاورها گفتن سخت هست ولی عاقبت استخدام میشی چون اموزش وپرورش به معلمهای این رشته نیاز زیادی داره حیف از این همه تلاش
اگه خبری از استخدام شد منم بی خبر نذارین
هیچ کس
۲۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۷
1
0
واقعا که همه بدبختیم
مریم
۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۸
0
0
من روانشناسی صنعتی سازمانی و از دروس تخصصیم مشاوره شغلی و تحصیلی هستش. میتونم در این آزمون شرکت کنم؟
مریم
۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۲
1
0
سلام من لیسانس روانشناسی صنعتی دارم. میتونم توی آزمون برای استخدام مشاوره شغلی ، ثبت نام کنم؟ لطفا زمان آزمون را اطلاع دهید
لیلا
سلام من زنگ زدم ارتباط مردمی دولت واسه کارتازه محکومم شدم که چرامیگی باداشتن لیسانس کارمیخام گفتن درس خوندن براکسب علمه نه فقط کارتحصیلاتتو زیر سوال نبر میبینی توروخدا ازاون روزتاحالابیشترعصبی وسرخورده ام
۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲:۵۰
نرگس
من کارشناسی Itخوندم تو دانشگاه پیام نور با معدل واقعیه 14.96البته پدرم در اومد....خیلی علاقه و استعداد در معلمی دارم....خدا بخواد همه چی حله این قده حرص نخورید.ممنون میشم به منم اطلاع بدید.در پناه خدا باشید......
۳۰ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۰۰
جواد
یکم بیشتر تلاش کن
۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۳
زهره کریمی
۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۰
0
1
خسته نباشید.
من با 5سال سابقه تدریس در آموزشگاه و تدریس خصوصی پایه ابتدایی نمی توانم در یک مدرسه کار کنم چون مدرک تحصیلی من مرتبط نیست ولی در مدرسه غیر انتفاعی در پایه پنجم وششم کار می کنم با حقوق بسیار کم و خودم باید هزینه ای زندگیم را بپردازم .چرا توانایی های هر معلم سنجیده نی شود .با مدرک لیسانس هنر هم باز باید بیکار باشم ومن عاشق کارم هستم .لطفا تنها مدرک تحصیلی ملاک نباشید چون هستند کسانی که مدرک تحصیلی مرتبط دارند اما.....
فرهاد
سلام دوستان فقط میدونم باید دست روی دست گذاشت شاید خودش درست بشه
۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۲
علی
۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۷
2
0
سلام عزیزان. به جای اه و ناله ادرس هم دیگر رو بگیرید یه مدرسه غیرانتفای دایر کنید مدرک شما از معلما بالاتره.خوههشن جدی بگیرید.
از
سلام با نظر شما کاملا موافقم
۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۷
آزیتا
۱۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۳۶
0
0
سلام من فوق لیسانس شیمی الی دارم وبیکار از دانشگاه دولتی هم مدرک گرفتم اگه استخدامی شد مرا خبرکنید
یکی
کامی مرسی از پیام نوریا دفاع کردی .. .فکر میکردم من مقصرم نرفتم سرکار نگو یه ملت معدل خفن بیکارن.البته سوادآموزی بود انصافآ این یکیو خودم نرفتم.
۱۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۱
سلمی
۱۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۹:۱۹
0
0
منم شیمی کاربردی خوندم سال85تموم کردم الان هم مشغول بچه دارییم
سارا
۲۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۱۹
0
0
من حسابداری میخونم شوهرم معلمه عاشقه اینه که ازمون استخدامی برگزار شه و من معلم شم تا ازدواج کنیم واسه منم دعا کنید که همچین اتفاقی بیفته و زندگی عاشقونه ای داشته باشیم
توهم
وقتی که استخدام شدید یه مدت همه چی قشنگه ولی بعدش که دخلتون با خرجتون جور درنیومد اونوقت دخل خودتونم درمیاد وبعدش میفهمید که زندگی عشقولانه شما یک توهمی بیش نبود!!!! برای زندگی عشقولانه پول شرطه عزیزم. استخدامی یه زمانی خوب بود!! با اینکه میدونم درک این مسئله برای اشخاصی که در انتظار استخدامی اند سخت خواهد بود!! همگی موفق باشید.
۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۹:۰۲
شیوا دارایی
۲۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۱
0
0
سلام من لیسانس حسابداری هستم چرا خبری از استخدامی جدید نیست
ویدا
۲۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۲
1
0
سلام به همگی من و همسرم خیلی منتظره ازمون واسه ساله اینده هستیم
بنده فرشید بختیاری
جن سال است که بیکارم لیسانسه برق قدرت هستم دیگه خسته شدم ازاین وضع خواهشا دولت به فکر جوانان باشد با تشکر؟
۱۶ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۳۲
افسانه السادات قدمی
۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۶
1
0
سلام من کارشناسی تکنولوزی ودوخت هستم لطفا اگر روزی خبری شد ما رو هم در جریان بگذارید ممنون
کویری
رفیق من داشت آبیاری گیاهان دریایی می خوند به من اصرار کرد هم رشتش بشم گفتم برا اینکه تنوع داشته باشه پیش رفیقم کلاس بذارم رفتم لیسانس ماهیگیری در کویر گرفتم ولی خوشبختانه الان هر دو مون سر کاریم.سرکار این مسئولان عزیز
۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۸
خوشبخت
عزیزان به خدا توکل کنید و همیشه سعی کنید حتی در خونه یا چند نفری کاری انجام دهید و چیزی تولید کنید هرچیزی می بینید جینی ست چطور شما بیکارید تعجب نمیکنید .
۱۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۶
مریم
۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۷
2
0
سلام دوستان با این نظراتی که گذاشتید من واقعا نا امید شدم منم امسال لیسانس علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان قبول شدم....الان با دیدن نظرات شما شوکه شدم!!!راستش پزشکی ازادم قبول شدم...یعنی برم همون پزشکی رو بخونم بهتره؟؟؟با اینکه درسای سخت و جان کاهی داره و پزشکان هم تا تخصص نگیرن بیکارن!!!!
هاشم
سلام.به نظرمن که همون لیسانس علوم تربیتی روبگیری بهتره بعدشم واسه ارشد بخون نونت توروغنه.البته دکترابی شک بهتره ولی تادکترابگیری پیرشدی رفتی اززندیگت هم چیزی لذت نبردی تازه تاشمادکترابگیری بعد.....
۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۹
جویای علم
۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۱
0
0
من دانشجوی ارشد فیزیک هستم و در یک مدرسه غیردولتی تدریس میکنم عاشق تدریس هستم و با وجود تدریس خیلی خوب از نظر دانش آموزان باز هم مدیرم که البته انسان خوبی هم هستش دنبال یک نقطه ضعف از من میگرده تا من رو محتاج خودش نشون بده و یا به نوعی از دستمزد من کم کنه کار دولتی یک چیز دیگه است دعا می کنم توی این دنیا هر کسی به آنچه که حقش است برسد.
آخرين عناوين
پربازديدها
پربحث ترین ها