printlogo


مدیران اقتصادی با سوءاستفاده از جایگاه خود مانع پیشرفت کشاورزان می‌شوند
کد خبر: 11293
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: کشاورزان به عنوان سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی با تمام توان به وظیفه‌شان عمل می‌کنند اما مدیران اقتصادی نه تنها کمکی به این سربازان نمی‌کنند، بلکه با سوءاستفاده از جایگاه خود مانع پیشرفت آنان می‌شوند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدصادق حسنی در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز مجلس گفت: امروز کشور عزیزمان ایران در وضعیتی قرار گرفته است که تحریم‌های ناجوانمردانه و کمرشکن، کیان اقتصادی کشور را در معرض خطر و آسیب جدی قرار داده است و از سوی دیگر با عهدشکنی طرف آمریکایی در مذاکرات که منجر به خروج یک‌طرفه از یک توافق بین‌المللی، کشور را با شرایط سخت و پیچیده‌ای مواجه کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمن هر آنچه در توان داشته است به کار گرفته تا کشور را در همه عرصه‌ها دچار چالش و آسیب کند، اما آنچه دردناک‌تر از این وضعیت است این است که عده‌ای در داخل همچنان بر طبل تفرقه و اختلاف‌افکنی می‌کوبند و بر مرزبندی‌های جریانی تاکید دارند. آنچه این افراد نمی‌دانند یا خودشان را به ندانستن می‌زنند این است که دشمن ایران اسلامی اصولگرا و اصلاح‌طلب و اعتدالی هیچ تفاوتی برایش ندارد. دشمن همه را پیکره ایران می‌داند و همه ایران را هدف قرار داده است.

وی افزود: امروز جریانات داخل کشور و تمام گروه‌ها و دسته‌های سیاسی باید به وفاق و در راستای وحدت و همدلی در مواجهه با دشمنان کشور حرکت کنند. کسانی که هر روز دایره نیروهای خودی را تنگ‌تر و سعی در راندن نیروهای کشور و انقلاب به بیرون از دایره نظام می‌کنند باید بدانند که در مسیر برنامه‌های دشمن هستند و کارهایشان باعث شادی دشمن می‌شود.

حسنی خاطرنشان کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ امروز کشور برای آبادانی به تمام فرزندان خود اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا نیاز دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ما در جنگ اقتصادی نابرابر قرار داریم. کشاورزان، سربازان خط مقدم این جنگ اقتصادی هستند و به درستی و با تمام توان به وظیفه انسانی خود عمل می‌کنند، اما فرماندهان این جنگ یعنی تصمیم‌گیران و مدیران اقتصادی با تصمیمات و فرمان‌های نادرست نه‌تنها کمکی به این سربازان مظلوم نمی‌کنند، بلکه با سوءاستفاده از جایگاه خود و استفاده از رانت‌های مربوطه مانع پیشرفت و ادامه فعالیت این قشر شده و مشکلات زیادی را در کشور ایجاد می‌کند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/11293