printlogo


در انتظار درخشش کاوه در ترکیب بروژ
کد خبر: 11424
رسانه های بلژیکی به بهانه آغاز فصل جدید ژوپیرلیگ از انتظارات برای دیدن نمایشی متفاوت از ستاره پنج میلیون یورویی بروژی ها نوشتند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، فصل جدید لیگ فوتبال بلژیک ملقب به ژوپیرلیگ از امروز در حالی آغاز می شود که بروژ یکی از سه مدعی همیشگی قهرمانی در این رقابت ها با تغییرات گسترده نسبت به فصل قبل وارد عرصه می شود. این تیم که باید خود را برای حضور در مرحله مقدماتی UCL هم آماده کند تا به مصاف دیناموکیف اوکراین برود امروز در خانه واسلند بوورن به میدان خواهد رفت.


کاوه رضایی ستاره ایرانی و گران ترین خرید فصل گذشته بروژی ها بعد از یک سال ناامیدکننده تابستان پرتنشی را سپری کرد. گمانه زنی ها در ارتباط با خروج نام این بازیکن سرشناس از فهرست بروژ در نهایت راه به جایی نبرد تا فیلیپ کلمنت سرمربی جدید تیم همچنان از او در کنار سایر ستاره های خود بهره ببرد به خصوص بعد از فروش دو ستاره کلیدی تیم در ساختار تهاجمی به باشگاه های انگلیسی.


سایت voetbal24 در گزارشی پیرامون آخرین شرایط اردوی بروژی ها در آستانه اولین بازی فصل جدید نگاهی انداخت به ستاره های سرشناسی که با وجود شایعات فراوان در فهرست کلمنت باقی ماندند. در این گزارش آمده است:« بازار تابستانی برای بروژی ها خوب پیش نرفت چون تنها فروشنده بودند و خرید چندانی انجام نداند تا همین اتفاق راه را برای ماندن بازیکنانی همچون سفیان آمرابات، ژل ووسن، سیب شریورز و کاوه رضایی هموار کند. به خصوص مهاجم ایرانی که انتظارات زیادی از او می رود تا بتواند همان ستاره ای باشد که در شارلروا می درخشید».


با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید مرد شماره 10 بروژی ها می تواند اتفاقات فصل گذشته را جبران و روزهای شیرینی برای خود و طرفدارانش در ترکیب بروژ بسازد، اتفاقی که امروز در بازی با واسلند بوورن می تواند سرنوشت آتی این خرید پنج میلیون یورویی و رکوردشکن را متفاوت از همیشه رقم بزند.

 




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/11424