printlogo


مدیر نمایشگاه یاد یاران:
بیش از ۱۰۰ هزار نفر از نمایشگاه یاد یاران قم بازدید کردند
کد خبر: 12297
مدیر نمایشگاه یاد یاران گفت: روزانه به‌صورت میانگین ۱۵ هزار نفر از نمایشگاه یاد یاران بازدید کردند و درمجموع بیش از ۱۰۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سرهنگ ابراهیم سانی خانی اظهار داشت:امسال استقبال بسیار خوبی انجام شد و مردم قم نشان دادند در عرصه‌های جهاد و شهادت و موضوعات مربوط به شهدا همواره حضور فعال و جدی دارند.

وی افزود:غرفه‌ها به همت افرادموثر قمی برپا شد که به‌صورت تبیینی و آموزشی بود، غرفه‌های مربوط به موضوعات فرهنگی درزمینهٔ عفاف و حجاب با استقبال خوبی روبرو شد.

مدیر نمایشگاه یاد یاران تصریح کرد: در این نمایشگاه غرفه‌هایی با موضوعات آسیب اجتماعی و مراکز مشاوره و امور تربیتی برپا شد که موردتوجه قرار گرفت و همچنین نسل جوان از کتاب‌های زندگی‌نامه شهدا استقبال خوبی کردند.

فرمانده ناحیه بسیج امام رضا (ع) ادامه داد:در نمایشگاه یادیاران 80غرفه برپا شد که غرفه‌های فرهنگی ورزشی درزمینه های باز و بسته کردن سلاح، تیراندازی با سلاح و تفنگ بادی و پینت بال بود که  بحث اخلاق‌مداری، ایثار، ازخودگذشتگی، فرهنگ جهاد و شهادت را از فرهنگ ورزش به جوانان انتقال داد.

سانی خانی تصریح کرد:حضور نوجوانان در نمایشگاه امسال بسیار چشم‌گیر بود و رویش‌های انقلاب به‌خوبی حضور داشتند و طبق سهمیه‌بندی‌های صورت گرفته  7هزار دانش‌آموز از نمایشگاه یاد یاران بازدید کردند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش در نمایشگاه یاد یاران افزود: رزمایش کربلای پنج هر شب به نمایش درآمد و همچنین با حضور راویان مطرح کشوری برنامه روایتگری برگزار شد و همچنین رزمایش آتش‌نشانان نیز به نمایش در آمد.

مدیر نمایشگاه یاد یاران استقبال از نمایشگاه امسال را بسیار عالی توصیف کرد و بیان کرد: نوجوانان و جوانان استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه داشتند که آمادگی لازم برای دفاع از ولایت و وطن به اوج خود رسید.

فرمانده ناحیه بسیج امام رضا (ع)عنوان کرد:به هدفمان از شعار "از مقاومت تا ظهور" رسیدیم چون در نمایشگاه یاد یاران برای موضوعات اقتصاد مقاومتی ، فرهنگ،تجهیزات نظامی و پروژه نفوذ که مراحل مقاومت است برنامه داشتیم و درنهایت به نقطه اوج رزمایش رسیدیم.

سانی خانی خاطرنشان کرد: روزانه به‌صورت میانگین 15 هزار نفر از نمایشگاه یاد یاران بازدید کردند و درمجموع بیش از 100 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/12297