printlogo


رانندگان برای تردد در ارتفاعات قم از زنجیرچرخ استفاده کنند
کد خبر: 13548
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم گفت: رانندگان برای تردد در محورهای مواصلاتی واقع درارتفاعات این استان ازجمله کهک و فوجرد از زنجیرچرخ استفاده نمایند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اکبر سلیمیان  افزود: ازنیمه‌های شب گذشته که بارش برف در ارتفاعات استان قم ازجمله برخی نقاط در سلفچگان، دستجرد، فوجرد و کهک آغاز شده، عوامل راهداری ۲۵۰ تُن ماسه و نمک در محورهای مواصلاتی استفاده نموده‌اند.

وی بابیان این‌که درحال حاضر هیچ‌کدام از محورهای مواصلاتی استان قم مسدود نیست، اضافه کرد: رانندگان قبل از اقدام به سفر ضمن تماس با سامانه ۱۴۱ راهداری، از اطلاعات محورهای مواصلاتی آگاه شوند.

وی با تاکید بر این‌که از شهروندان از سفرهای غیرضروری خودداری نمایند،‌ بیان کرد: رانندگان هنگام تردد درمحورها به‌ویژه ارتفاعات، لوازم ضروری سفر به همراه داشته باشند و از زنجیرچرخ استفاده کنند.

سلیمیان از رانندگان درخواست کرد: هنگام عبور از کنار ماشین‌آلات راهداری، ایمنی لازم را رعایت و با عوامل راهداری و پلیس‌راه همکاری نمایند.

وی با اشاره به ادامه بارش باران و برف تا روز سه‌شنبه هفته جاری، گفت: عوامل راهداری با حفظ آمادگی لازم در محورهای مواصلاتی حضور دارند و ماسه و نمک به میزان کافی در راهدارخانه‌ها انبارشده است و تاکنون هیچ گزارشی از مسدود شدن محورهای اصلی و همچنین روستایی براثر بارش برف و باران دریافت نشده‌است.

به گفته وی، هشت باب راهدارخانه با حضور ۱۵۰ نفر از عوامل راهداری و ۸۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری آماده برف‌روبی،‌ بازگشایی و نمک‌پاشی در محورهای مواصلاتی است.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/13548