printlogo


پیروزی قاطع ووشوکاران قم در راه لیگ برتر
کد خبر: 13746
تیم منتخب مردان هیأت ووشو استان قم در آغاز فصل جدید پیکارهای لیگ دسته اول ووشو باشگاه‌های کشور برابر نماینده قزوین به یک برد قاطع دست یافت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بعد از درخششی که ووشوکار جوان قم یعنی مهدی اکبری‌مقدم در مسابقات 2019 قهرمانی جوانان آسیا داشت و با شکست تمامی حریفان به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یافت، ووشو قم جان دوباره‌ای گرفته و علاقمندان به ورزش در قم انتظار تداوم درخشش این رشته در میادین مختلف را دارند.

همچنین ووشو قم توانست از پیکارهای انتخابی تیم ملی بزرگسالان ایران یک نشان برنز و سهمیه اردو را کسب کند و روند پیشرفت‌های این رشته استمرار دارد، رشته‌ای که از دو بخش تالو و ساندا تشکیل شده و در قم که مهد رشته‌های رزمی است، ووشو در هر دو بخش آقایان و بانوان طرفداران زیادی دارد.

در کنار فعالیت‌های مختلف همگانی، قهرمانی و آموزشی، حضور در لیگ‌های ووشو مردان و زنان باشگاه‌های کشور اقدامی است که هیأت ووشو قم به آن توجه ویژه دارد و تیم مردان هیأت ووشو قم امسال در لیگ دسته اول ووشو ایران که با حضور 10 تیم برگزار می‌شود، به میدان رفته است.

این در شرایطی است که طبق برنامه‌ریزی فدراسیون ووشو، در فصل جدید لیگ دسته اول ووشو 10 تیم در دو گروه مقدماتی به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت به رقابت می‌پردازند تا از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله نهایی رقابت‌های سال 1398 لیگ را کسب کند.

ووشوکاران قم که بعد از هفته‌ها تمرین و کار آماده‌سازی گام به فصل جدید لیگ دسته اول ووشو مردان ایران گذاشتند، در نخستین مسابقه خود مقابل تیم شهرداری ملارد که یک رقابت نزدیک و نفس‌گیر بود با نتیجه 6 بر 5 شکست خوردند اما در دومین رقابت خود با نتیجه قاطع 10 بر صفر از سد هیأت قزوین گذشتند.

در شرایطی که دیدارهای هفته بعد روز 22 آذر ماه برگزار می‌شود، در گروه نخست تیم‌های زرین رود، هیأت سیستان ‌و بلوچستان، هیأت کرمان، هیأت کرمانشاه و هیأت نور رقابت می‌کنند و در گروه دوم تیم‌های بندر ماهشهر، هیأت تهران، هیأت قم، شهرداری ملارد و هیأت قزوین مسابقه می‌دهند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/13746