printlogo


با رویکرد جدید در قوه قضائیه امیدها افزایش پیدا کرده است
کد خبر: 15001
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران با بیان اینکه خواست مردم مقابله با فساد است تصریح کرد: گرچه با رویکرد انقلابی در قوه قضائیه نور امید در دل‌ها ایجاد شده؛ با این حال گله مردم از فساد؛ تبعیض؛ برخی کم کاری‌ها و ناکارآمدی از سرچشمه است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: مردم کاملا مشکلات و کمبودها را درک می کنند و با مسئولان در این زمینه همراهی می‌کنند اما برخی کم کاری ‌ها آنان را گله مند کرده و گرچه فساد در کشور ما در برابر بسیاری از کشورها فساد کمتری دارد اما به دلیل نگاه دینی از یک سو و بزرگ نمایی دشمن از سوی دیگر این فساد برجسته می نماید که از این رو می طلبد با آن به شکلی جدی برخورد شود.

سعیدی تاکید کرد: توجه به درون از مهمترین خواست‌های رهبریست. امروز قدرت های بزرگی چون چین و هند نیز با اتکا توان داخلی خود به چنین قدرت‌های بزرگی تبدیل شده اند.

وی با انتقاد از روش اعلام قیمت بنزین تصریح کرد: در سال ۹۸ پیش بینی ها این بود که ما فتنه ای نداشته باشیم.با توجه به مجموعه شرایط که پیش آمده و تغییر در وضعیت قوه قضاییه و به همراه مسائل مختلف چون کنترل ارز و مدیریت نسبی قیمت‌ها و شرایطی بود که پیش‌بینی می‌شد که ما سال ۹۸ خیلی بحران نداشته باشیم ولی برخی از اقدامات اگر تدبیری بهتری در مسیر افزایش قیمت بنزین  انجام می‌گرفت شاید این غائله پیش نمی‌آمد. ولی متاسفانه دشمن توانست بر موج سوار بشود و یک خسارت سنگینی را بر انقلاب و نظام و کشور وارد کند.

وی 2 جریان‌ متحجر و غربگرا را پیاده نظام دشمن خواند و افزود: در جنگ نرم هدف دشمن تصرف در ذهن و افکار و ادراک سیاسی و اجرای فرهنگی مسئولان و مردم است. 

سعیدی تخریب اموال را در آسیب زدن به روان جامعه خواند و گفت: حمله به مراکز اقتصادی و بانکها در جهت تخریب اندیشه و فکر و باور و روح و روان جامعه است. 

 رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا  با ستایش از بصیرت مردم با وجود تمام مشکلات خاطرنشان کرد: مردم هرجا احساس کردند انقلاب یا ستون فقرات آن مورد حمله قرار گرفته، با تمام وجود پای کار آمدند و از آن دفاع کردند. این همان بصیرتی است که مانند یک چراغ برای خودرو در مسیر روشن کننده راه برای جلوگیری از افتادن در معرض خطر است.

وی در پایان خواسته های مردم را واقعی خواند و با خطاب قرار دادن مسئولان تصریح کرد: با وجود تمام مشکلات اما مردم‌ ما باهوشند و خواسته‌هایی واقعی از دولتمردان دارند. از این رو آنان هم باید به شکلی واقعی به خواسته‌های آنان توجه کنند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/15001