printlogo


بیژن نوباوه:
سردار سلیمانی مقاومت را تبدیل به یک مکتب و ایدئولوژی مبارزه کرد/ خون بهای حاج قاسم سلیمانی بیرون راندن آمریکا از منطقه است
کد خبر: 15137
نماینده ادوار مختلف مجلس با اشاره به اینکه خون بهای حاج قاسم سلیمانی بیرون راندن آمریکا از منطقه است، گفت: سردار سلیمانی مقاومت را تبدیل به یک مکتب و ایدئولوژی مبارزه کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  بیژن نوباوه وطن امشب در ادامه سلسله نشست های دهه بصیرت که در مسجد حضرت زینب(س) پردیسان برگزار شد با اشاره به اینکه ترور حاج قاسم سلیمانی ابعاد مختلفی دارد و نباید به اصطلاح غربی ها به چشم یک ژنرال برجسته ایرانی نگاه کرد، اظهار داشت: اگر بخواهیم نقش عوامل داخلی را از صحنه سیاسی ایران فراموش کنیم ضربه بزرگی خوردیم.
وی ادامه داد: جریانات اخیر در کشور بدون هماهنگی و برنامه ریزی انجام نگرفته است و اگر رهبری در ماجرای اخیر از آبروی خودشان مایه نمی گذاشتند و موضوع گرانی بنزین را حمایت نمی کردند قطعا داخل جامعه حزب الهی دو دستگی ایجاد می شد،این در حالیست که رئیس جمهور از گرانی بنزین اظهار بی اطلاعی کرد.
نماینده ادوارمجلس بیان داشت:  مگر می شود تصمیم به این مهمی که 134 هزار میلیارد تومان برای دولت درآمد دارد را در یک شب گرفت؟ بنابراین باید بدانیم جریانی که در کشور اتفاق می افتدقطعا جریانات داخلی در آن نقش دارند.

لاریجانی برجام را درکمتر از 20 دقیقه تصویب کرد/لاریجانی اجازه اعتراض هم نداد
وی با اشاره به این که لاریجانی رئیس مجلس در جایی تصویب 20 دقیقه ای برجام را رد کرده است،گفت: والله قسم تصویب برجام در مجلس به 20 دقیقه هم نرسید و رئیس مجلس اجازه اعتراض به کسی نمی داد.
نوباوه با اشاره به اینکه رهبری فرمودند بمب حرام است اما در جایی فرمودند وجود مواد غنی شده در کشور ،قدرت بازدارندگی ایجاد می کند، گفت: تاریخ خواهد گفت چه خیانت هایی توسط افرادی صورت گرفته است که ده تن مواد غنی شده را با توطئه از کشور خارج کردند.

برخی می خواهندFATFوCFTتصویب شود که معنای آن رانمی دانند
وی اضافه کرد: افرادی می گویند Fatf ، cft و...تصویب شود که خودشان معنای آن را نمی دانند
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه برخی اتفاقات در کشور به هیچ وجه اتفاقی نیست بلکه پازل دشمن است، خاطرنشان کرد: اطمینان داشته باشید یک بعد همه حرکت‌های اخیر به داخل برمیگردد.
وی عنوان داشت: کم کم دم خروس پیدا خواهد شد روزنامه های اصلاح طلب در عرض سه روز حدود ۲۰۰ خبر درباره ضرورت تصویب اف ای تی اف می دهند که این جریانات کاملاً حساب شده است.
نوباوه ابرازکرد: یکی از مسائلی که مرتبط با ترور سردار سلیمانی اتفاق افتاد این طور نیست که فکر کنیم آمریکایی‌ها قبلا نمی توانستند این ترور را انجام دهند و الان توانسته اند زیرا یکی از نزدیکترین افراد به سردار سلیمانی گفت در بسیاری از مکان هایی که حضور داشتیم پهپادهای آمریکایی را در بالای سرمان میدیدیم و احتمال زیاد وجود داشت که ما را هدف قرار دهند  چرا نمی زندند.
وی با اشاره به اینکه اگر چند حادثه را بررسی کنیم رویکرد آمریکا را خواهیم فهمید، گفت: جان بولتون گفت ما از ۶ ماه قبل برنامه ترور سردار سلیمانی را در دستور کار قرار دادیم به شرط اینکه به هدف مورد نظر خود برسیم.

آمریکا به دنبال برگرداندن داعش است
نماینده ادوار مجلس افزود: رویکرد آمریکا بازگرداندن داعش است زیرا خودش نمی‌تواند جنگ را انجام بدهد، بنابراین جنگ نیابتی راه می‌اندازد.
وی ادامه داد: هیچ کدام از کشورهای اروپایی ترور سردار سلیمانی را محکوم نکردند و این نقض حاکمیت است؛ آمریکا با استراتژی جدید به دنبال احیای داعش است.
نوباوه اضافه کرد: آمریکایی ها فکر کردند با توجه به شرایط اقتصادی و تمام شدن تحمل مردم ایران دیگر توان باز دادن ندارد و بهترین وقت را برای ترور سردار سلیمانی انتخاب کردند.
وی تاکید کرد: اتفاق کنونی تنها بحث شهادت یک سردار نیست؛ جماعتی در داخل ایران هستند که فقط به دنبال مذاکره بودند، کسانی که به این نتیجه می رسند بزرگ‌ترین سردار ملی کشور ایران را ترور کنند قطعاً بدون پاس نیروهای داخلی دشمن امکان پذیر نیست.

خون بهای حاج قاسم سلیمانی بیرون راندن آمریکا از منطقه است
این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: ایران قطعاً انتقام خواهد گرفت اما معتقدم ایران انتقام خود را قبلاً توسط سردار سلیمانی با خروج آمریکا از مناطق مختلف گرفته است؛ خون بهای حاج قاسم سلیمانی و یارانش فقط خروج و بیرون راندن آمریکایی ها از منطقه است.

سردار سلیمانی مقاومت را تبدیل به یک مکتب و ایدئولوژی مبارزه کرد
وی افزود: یکی از ویژگی‌های سردارسلیمانی این بود که همیشه تاکید داشت از آمریکا نترسید؛ سردار سلیمانی مقاومت را تبدیل به یک مکتب و ایدئولوژی مبارزه کرد که آمریکا را از مناطق فراری می داد بنابراین ما قبلا انتقام خود را گرفتیم و پیروز بوده ایم.
نوباوه عنوان کرد: خطر اصلی فقط عوامل داخلی هستند که نصف شان به خاطر دزدی و فساد و اختلاس در زندان بودند و حالا استراتژیس می شوند و درباره انقلاب صحبت می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه این که برخی می گویند در انتخابات مشارکت مردم کم خواهد بود صرفاً یک توهین به ملت است، افزود: مگر ملت میخوابند تا دشمن هر آنچه دوست دارد انجام دهد.
نماینده ادوار مختلف مجلس گفت: مردم پای انتخابات همین جمعیت میلیونی این روزها هستند که از همان لحظه اول نسبت به شهادت سردار سلیمانی در خیابان ها عکس العمل نشان داده اند.

مردم با حضور حداکثری در انتخابات دشمن را ناامید خواهد کرد
وی ادامه داد: این مردم با همه شرایطی که دارند به خیابان ها آمده اند آیا این مردم مخالف انقلاب هستند و مهم ترین رکن دموکراسی یعنی مجلس را نادیده می گیرند؟ این بزرگترین اشتباه دشمن است.
نوباوه با اشاره به اینکه رهبر انقلاب فرمودند مردم باید فردی را انتخاب کنند که کاربلد، انقلابی و با تقوا باشد، تاکید کرد: امروز مردم باید فردی را برای مجلس انتخاب کنند که قدرت تفکر و شجاعت داشته باشد؛ مردم برای رقم زدن آینده خودشان باید بدانند ذات مجلس برای بازرسی و نظارت بر اعمال قوه مجریه است پس با این نگاه نماینده خود را انتخاب کند.
وی ادامه داد: بعد از فروکش کردن حوادث اخیر اتفاقات مهمی در جوامع بین المللی خواهد افتاد، ایران منافع انقلاب را در نظر دارد و بزرگ‌ترین طرح ایران خروج آمریکا از منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/15137