printlogo


رئیس شورای اسلامی شهر قم:
افراد غیرمسئول، مانع اجرای پروژه تقاطع کیوانفر و امام خمینی هستند / اشکالات مطرح‌شده غیر کارشناسی است
کد خبر: 15543
رئیس شورای اسلامی شهر قم بابیان این‌که افراد غیرمسئول، مانع اجرای پروژه تقاطع خیابان کیوانفر و خیابان امام خمینی (ره) هستند، گفت: اشکالات مطرح‌شده غیر کارشناسی است.
عبدالله جلالی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به حواشی ایجادشده در خصوص اجرای پروژه تقاطع خیابان کیوانفر و خیابان امام خمینی (ره) اظهار داشت: این پروژه در طرح جامع حمل‌ونقل ترافیک مراحل قانونی خودش را طی کرده و در شورای ترافیک استان و شورای ترافیک عالی کشور نیز به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: این تقاطع جزء یکی از تقاطع‌های است که در صورت بهره‌برداری به کاهش حمل‌ونقل ترافیک کمک می‌کند و بر اساس مجوزهای صادرشده در بودجه سال 98 شهرداری نیز رقم آن دیده‌شده و مقدمات اجرای آن از قبیل برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار صورت گرفته است.

جلالی تأکید کرد: باید زمینه هماهنگی‌ها و انحراف‌های ترافیکی اقداماتی را انجام بدهیم اما در این بخش یک مقدار وقفه ایجادشده است.

وی با انتقاد از برخورد غیرمنطقی برخی از مسئولان استان در این زمینه گفت: انتظار نداشتیم که با توجه به این‌که در بودجه سال 98 وجود داشت و هم در طرح جامع و ترافیکی لحاظ شده بود برخورد غیرمعقولی با این پروژه صورت بگیرد.

جلالی افزود: مخالفت‌ها به‌گونه‌ای شد که شورای شهر، شهرداری را ملزم به اجرای آن کرد و درنهایت بعد از مخالفت شورای تطبیق و با اصرار شورا این موضوع در شورای حل اختلاف استان موردبحث قرار گرفت و درنهایت با اجرای آن موافقت صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری معتقد است که این کار کارشناسی شده بوده و همه اصول فنی و قانونی آن نیز رعایت شده اما موانع همچنان وجود دارد و دخالت‌های افراد غیرمسئول مانع اجرای آن شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: اشکالاتی که مطرح می‌کنند از پایه و اساس غیر کارشناسی شده است و افرادی که در اجرای پروژه وقفه ایجاد می‌کنند باید در آینده جواب مردم را بدهند.


انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/15543