printlogo


اجرای طرح سیل مهربانی ۲ توسط جوانان هلال احمر
کد خبر: 15569
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، رضا بامداد اصل عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اعلام این خبر افزود: این طرح در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج همه امکانات و مردم به مناطق سیل زده و  به منظور حمایت از دانش‌آموزان و خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل و با مشارکت و هم‌افزایی شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی (پیشتازان سازمان دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، سازمان بسیج دانش‌آموزی و سازمان جوانان هلال احمر) همزمان در سراسر کشور به صورت سراسری اجرا می شود.
وی توضیح داد: این طرح با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود تشکل های دانش آموزی و بسیج همگانی کانون های دانش‌آموزی، ‌ دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا در تمامی مدارس سراسر کشور با حمایت و پشتیبانی مدیران واحدهای آموزشی اجرا خواهد شد تا بخشی از آلام و خسارات وارد شده به دانش‌آموزان و خانواده‌ها برطرف شود.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اضافه کرد: اهداف اجرای این طرح جمع‌آوری هدایای نقدی و غیرنقدی و همدلی و همراهی با دانش‌آموزان و خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل اخیر، ترویج فرهنگ نوعدوستی، تلاش، ایثار و مشارکت‌جویی در بین دانش‌آموزان است.
 در ابتدای سال جاری نیز در پویش سیل مهربانی برای کمک به سیل زندگان سه استان گلستان، لرستان و خوزستان مبالغ قابل توجهی کمک نقدی جمع آوری شد.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/15569