printlogo


ساکنان محله قیام صاحب بازار میوه و تره بار شدند
کد خبر: 15720
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید سعید راد با اعلام اینکه سه بازار دیگر میوه و تره بار نیز مراحل نهایی آماده سازی را می‌گذرانند و به محض آماده شدن بلافاصله افتتاح خواهند شد، افزود: برای بهره‌برداری از بازارهای جدید، حتی یک روز هم منتظر افتتاح رسمی نمی‌مانیم و اعتقاد داریم صاحبان اصلی بازارها، شهروندان هستند و خود آنها باید این فضاها را افتتاح کنند.

وی با اشاره به لزوم پاسخگویی به مطالبات شهروندان با در نظر داشتن سه اصل «کیفیت مطلوب»، «قیمت مناسب» و «مشتری‌مداری» در میادین و بازارهای میوه و تره بار، اظهار کرد: مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی خانواده‌ها، دسترسی آسان به بازارهای میوه و تره بار را به مطالبه جدی شهروندان از مدیریت شهری تبدیل کرده است و خود را ملزم به پاسخگویی به این خواسته مردم عزیزمان می‌دانیم.

راد به فعالیت دو بازار میوه و تره بار کوثر و آبشار در منطقه 12 اشاره و تصریح کرد: با توجه به تراکم جمعیت محدوده مرکزی تهران و با همکاری خوب شهرداری منطقه 12، بازار قیام به عنوان سومین بازار میوه و تره بار در سه بخش میوه و فرنگی، پروتئینی و بازرگانی در این منطقه افتتاح شد و البته اخبار خوب دیگری نیز برای ساکنان این منطقه داریم که در آینده نزدیک اعلام خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر ساخت بازارهای جدید میوه و تره بار با سبک فروشگاهی در جهت تامین آسایش و رفاه حال هر چه بیشتر شهروندان، خاطرنشان کرد: در بازارهای فروشگاهی، علاوه بر امکان کنترل بهتر عوامل محیطی نظیر سرما و گرما، ارائه خدمات با کیفیت‌تر و متنوع‌تر نیز ممکن می‌شود.

گفتنی است، محله قیام با بیش از 18 هزار نفر جمعیت، یکی از محلات پرجمعیت مرکز تهران محسوب می‌شود و بازار میوه و تره بار قیام با 390 متر مربع زیربنا، پاسخگوی نیازهای روزانه 6 هزار خانواده ساکن در این محله است.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/15720