printlogo


پزشکیان:ما باید خودمان را با مردم تطبیق دهیم نه مردم را با خودمان
کد خبر: 15749
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (دوشنبه 30 دی 98) گفت: ما در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی از طرف آمریکا بر علیه ملت خودمان هستیم. با تمام قدرت ایستاده که ما را به زانو درآورد. ما یک راه بیشتر نداریم که به حرف امام اعتقاد داشته باشیم و آن را ادامه دهیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مهمترین بحث، بحث وحدت ماست. ما باید با تمام وجود به این مردم نه به جناح و گروه و دسته و قومیت و طبقه خاص بلکه به کل مردم باید عشق بورزیم و خدمتگزارشان باشیم و بدانیم خداوند ما را در امتحان قرار داده است.

وی افزود: ما باید با مردم با گذشت رفتار کنیم و برخورد خشن با مردم نداشته باشیم. ما باید از رفتار جبارانه پرهیز کنیم.

پزشکیان خاطرنشان کرد: عمود جامعه، مردم هستند آمریکا و قدرت‌های استکباری از مردم ما می‌ترسند از من و موشک‌ ما نمی‌ترسند. موشک ارزش و افتخار ماست اما قدرت ما قدرت مردمی است نه قدرت دفاعی تنها. این مردمند که اگر در صحنه باشند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند پس باید هوای مردم را  داشته باشیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حرف‌هایی که ما پشت سر حاکمان می‌گفتیم امروز باید بررسی کنیم که مردم پشت سر ما چه می‌گویند. خودمان را با مردم تطبیق دهیم نه مردم را با خودمان. با انصاف برخورد کنیم. جلوی هوای نفس‌مان را بگیریم و هر آنچه را که برای خودمان، دار و دسته‌خودمان و قوم و خویش‌مان می‌خواهیم برای مردم هم بخواهیم. نه اینکه برای خواص یکسری چیزها را بخواهیم و دیگران را اجنبی،‌ نفوذی و خائن بدانیم.

نایب‌رئیس مجلس در پایان گفت: در مقابل مردم ایستادن یعنی مقابل خدا ایستادن و نباید از سوی دیگر زمانی که گذشت می‌کنیم نادم و پشیمان باشیم. همچنین وقتی می‌توانیم با عطوفت با مردم رفتار کنیم نباید خشن بود.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/15749