printlogo


تأکید آیت‌الله نوری‌همدانی بر همکاری همه دستگاه‌ها با قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد اقتصادی
کد خبر: 15990
آیت‌الله نوری‌همدانی از مراجع تقلید بر همکاری همه مدیران دستگاه‌ها با قوه قضاییه در پاکسازی جامعه از آلودگی ها و مفاسد اقتصادی تأکید کرد و گفت: عاری شدن جامعه از آلودگی‌ها و مفاسد اقتصادی موجب تثبیت و تحکیم نظام و مایه دلگرمی مردم خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان بازرسی کل کشور اظهار کرد: این سازمان دارای وظیفه ای بسیار حساس و مهم است و کسانی که در این سازمان فعالیت می کنند باید نسبت به مبارزه با فساد در همه ابعاد دغدغه داشته باشند.

وی یادآور شد: سازمان بازرسی کل کشور در خط مقدم مبارزه با فساد قرار دارد و این سازمان نباید در انجام وظایفی که بر عهده دارد به هیچ سفارش و توصیه‌ای توجه کند.

وی ضمن تمجید از خدمات و فعالیت‌های آیت الله رئیسی در دستگاه قضا بیان کرد: خوشبختانه کسی در راس دستگاه قضا قرار گرفته که دلسوز، شایسته و کارآمد است.

این مرجع تقلید تاکید کرد: اقدامات صورت گرفته در این مدت کوتاه نشان می دهد که از بسیاری مفاسد جلوگیری شده و شاهد بازگردانده شدن امید به جامعه هستیم.

وی ضرورت همکاری همه مدیران دستگاه‌ها با قوه قضاییه در پاکسازی جامعه از آلودگی ها و مفاسد اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: عاری شدن جامعه از آلودگی‌ها و مفاسد اقتصادی موجب تثبیت و تحکیم نظام و مایه دلگرمی مردم خواهد بود.

آیت الله نوری همدانی ضرورت حفظ وحدت در جامعه اسلامی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: برخی ها با مسائل حزبی و باندی موجب ایجاد چند دستگی در جامعه می شوند و چنین رفتارهایی به آرامش مردم لطمه می زند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/15990