printlogo


اظهارات ظریف درباره مذاکره با آمریکا اقتدار کشورمان را خدشه‌دار کرد
کد خبر: 16089
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،علی گل‌مرادی نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات اخیر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه درباره مذاکره مجدد با آمریکا گفت:‌ جای تأسف دارد و شرم‌آور است که ظریف وزیر خارجه پیش از چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی بحث امکان مذاکره با آمریکا را مطرح می کند. 

وی افزود: دولتمردان باید به خود آمده و فریب استکبار جهانی در پیشنهادات مختلف را نخورند زیرا فلسفه وجودی نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری و پیام ملت بزرگ ایران در مناسبت‌ها و در مراسم‌های مختلف تاکید بر استقامت و پایداری و ایستادگی است. 

گلمرادی اظهار داشت: نباید دولتمردان فریب موضوعات مغالطه‌آمیز مذاکره با آمریکا را بخورند.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث مذاکره با آمریکا از سوی دولتمردان فرار به جلو به منظور عدم پاسخگویی به اعتراضات مردم کشورمان در امورات اقتصادی، معیشتی و تورم است.

گل‌مرادی گفت:‌ وقتی ترامپ در پاسخ به التماس ظریف برای مذاکره با آمریکا جواب منفی می‌دهد معانی و مفاهیم خاصی دارد که یعنی رئیس جمهور آمریکا به اعتبارات ملت بزرگ ایران بی‌توجه است.

وی تأکید کرد: اظهارات ظریف مبنی بر مذاکره مجدد با آمریکا اقتدار کشورمان را خدشه‌دار کرده و به جمهوری اسلامی ضربه می‌زند و نمی‌دانم چه زمانی دولتمردان به خود آمده و خود را تابع ضوابط و ارزش‌های حاکم بر نظام می‌دانند.

گل‌مرادی گفت: استقبال پرشوری که هنگام بدرقه پیکر مطهر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت و حضور پرشکوه مردم تهران به امامت ولی امر مسلمین این پیام را به دنیا مخابره کرد که ما علی‌رغم داشتن مسائل و مشکلات از جانب مسئولان اجرایی گرفتار آن هستیم اما همچنان به بنیادها، بنیان‌ها و اصول و راهبردهای نظام ایمان راسخ داشته و پایبند هستیم و عقب‌نشینی نخواهیم کرد و قطعاً دشمن از این موضوع نا امید است. لذا دشمن تلاش می‌کند با استفاده از عوامل داخلی به کشورمان ضربه بزند.

وی افزود: ظریف باید همگام با سیاست‌های کلان و منویات مقام معظم رهبری و براساس خرد و نظر جمعی حرکت کرده و تک‌تازی و خودمحوری نکند. چرا که اختیارات آنها امانتی است از سوی مردم، نظام و انقلاب است.



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/16089