printlogo


رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد:
اکران رایگان هر روز صبح فیلم های کودک در سینما تربیت
کد خبر: 16195
رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از اکران رایگان فیلم های کودک و نوجوان جشنواره فجر در سینما تربیت خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدکاظم رضوانی  ظهر امروز در نشست خبری سی و هشتمین جشنواره فجر که در ارشاد برگزار شدبا اشاره به اینکه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از 15 بهمن تا 21بهمن در 30 استان برگزارخواهد شد، اظهار داشت: در سال جاری جشنواره های بسیاری در قم برگزار شد.
وی ادامه داد: جشنواره فیلم کوتاه، جشنواره نماز و نیایش، جشنواره کودک و نوجوان از جمله آنها می باشد و البته سرآمد این جشنواره ها ، جشنواره فیلم فجر است.
رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: در ابتدای اعلام شد کهفقط هشت فیلم قرار است اکران شود ولی با پیگیری های مدیرکل محترم این تعداد به 14 مورد رسید.
وی ادامه داد: این فیلم ها در دو سینمای تربیت و ونوس اکران خواهدشد. هر فیلم در هر سینما یک بار اکران خواهد شد.
رضوانی خاطرنشان کرد: سانس اکران در سینما تربیت در بعدظهر هر روز ساعت 17 و 19:30 و همچنین در سینما ونوس هر روز بعدظهر ساعت17:30 و 20 است.
وی بااشاره به اینکه بهای هر سانس فیلم 15 هزارتومان است، گفت: هر روز صبح در سینما تربیت هم برای کودکان اکران فیلم بصورت رایگان خواهیم داشت.
رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ابراز داشت: در این جشنواره چندین برنامه ما مربوط به شهدا می باشد و سعی شده دینی که بر گردن ما است را به شهدا ادا کنیم.
وی افزود: همه درآمد این جشنواره بعد از کسرکسورات به ستاد کنگره برای هزینه در این راه اهدا خواهد شد و همچنین در این زمینه هم بلیط همت عالی برای مسئولین در نظر گرفته شده است که هزینه این بلیط ها هم به طور کامل به کنگره تحویل خواهد شد.
رضوانی ادامه داد: هر شب به صورت زنده به مدت 30دقیقه برنامه ای  از جشنواره از صدا و سیما استان در ساعت 20:30 پخش خواهد شد.
وی اضافه کرد: برای کودک و نوجوان فیلم هایی مانند پرواز ممنوع، کاتی و ستاره و... بصورت رایگان صبح ها در سینما تربیت اکران خواهد شد.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/16195