printlogo


آیت‌الله رجبی:
گروه‌های مقاومت اجازه عملی شدن معامله قرن را نخواهند داد/ ترامپ این آرزو را به گور خواهد برد
کد خبر: 16274
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان این‌که گروه‌های مقاومت اجازه عملی شدن معامله قرن را نخواهند داد، گفت: ترامپ این آرزو را به گور خواهد برد.
آیت‌الله محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به طرح رئیس‌جمهور آمریکا موسوم به معامله قرن اظهار داشت: دلیل این‌که ترامپ و صهیونیست‌ها به چنین تکاپویی در این مقطع افتادند کاملاً مشخص و بارز است.

وی ادامه داد: هم ترامپ و هم نتانیاهو وجهه‌ای خودشان را در کشورهای خود ازدست‌داده‌اند و به‌منظور انتخابات نیاز به این‌طور جنجال‌سازی‌ها دارند.

رجبی تصریح کرد: این موضوعات از قبل هم مطرح بوده اما بیشترین فایده‌ای که بیان این موضوعات برای مستکبرین دارد این است که درواقع جبهه مقاومت را محک بزنند و ببینند واکنش‌ها در چه سطحی خواهد بود.

وی افزود: اگر مشاهده کنند که برخورد قاطع و انقلابی از سوی جبهه مقاومت و مسلمانان صورت نمی‌گیرد قطعاً وقاحت و طمع خودشان را زیادتر کرده و اقدامات دیگری را نیز انجام خواهند داد.

قائم‌مقام موسسه امام خمینی (ره) تصریح کرد: خوشبختانه از زمان آغاز این مسئله طیف‌های مختلف در فلسطین حتی گروه‌هایی که قبلاً مواضع نرم‌تری نسبت به اسرائیل داشتند، وارد عمل شده و مواضع خوبی در برابر این اقدامات گرفته‌اند.

وی بیان داشت: ملت‌های مسلمان به‌خوبی به میدان آمدند اما مسئله به‌قدری مهم و سرنوشت‌ساز است که هرکسی در هر مقامی که هست باید وارد عمل شود و در برابر این اتفاقات بایستد.

رجبی ادامه داد: ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان و همین‌طور که افرادی که موقعیت‌های اجتماعی بین‌المللی دارند وظیفه‌ای سنگینی بر عهده‌دارند و باید وارد عمل بشوند.

وی تأکید کرد: اولین مرحله این است که ماهیت و توطئه این حرکت استکباری را مشخص کرده و مردم جهان بدانند که این توطئه چه عواقبی دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: مرحله دوم این است که در سطح مجامع بین‌المللی دولت‌های اسلامی اقدامات لازم را انجام بدهند که با این حرکت مقابله شود.

وی بابیان این‌که این طرح برخلاف تمامی موازین بین‌المللی است و برخلاف مقررات سازمان ملل است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های قضایی کشورهای اسلامی باید در عرصه بین‌الملل واردشده و جلوی این کار خائنانه را بگیرند.

انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/16274