printlogo


عضو شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد:
نمایش اتحادمردم پای صندوق های رای
کد خبر: 16523
عضو شورای شهر قم با اشاره به اینکه در داخل کشور اختلاف‌نظر وجود دارد اما در کلیت مردم باهم هستند گفت: این باهم بودن را مردم پای صندوق‌های رأی به نمایش خواهند گذاشت.
 روح الله امراللهی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات افتخار آفرین است زیرا حضور مردم ایران در انتخابات نسبت به کشورهای جهان و حتی کشورهای توسعه یافته  از نسبت بالایی برخوردار است.

وی افزود: حضور مردم ایران در انتخابات نسبت به کشورهای دیگری که سابقه بیشتری در موضوع انقلاب ها هم داشتند بیشتر است  این مسئله قاعدتاً باعث می شود مردم یک مانور اجتماعی بر علیه دشمنان کشورشان به نمایش بگذارند.

عضو شورای شهر قم تصریح کرد: مردم در هر دوره از انتخابات حضور خوبی پای صندوق های رأی داشتند کمترین آن 60 درصد بوده است شرکت 40 میلیون نفر در کشوری که 80 میلیون جمعیت دارد آمار قابل قبولی است در کشورهای بزرگ که مدعی دموکراسی هستند این آمار گاهی تنها 20 درصد است.

امراللهی خاطرنشان کرد: تغییر رأی مردم در دوره های مختلف نشان گر این است که مردم از چه مدیریتی ناراضی بودند به همین خاطر در دوره بعد به آن‌ها رأی ندادند و گروه دیگری را انتخاب کردند.

وی گفت: حضور در فضاهای اجتماعی از جمله راهپیمایی های ملی و آیینی همچنین حضور در پای صندوق های انتخابات باعث می شود یک وحدت بین تمام اقشار کشور به نمایش در بیایید.

عضو شورای شهر قم تصریح کرد: داخل کشور اختلاف نظر وجود دارد اما در عین حال در کلیت با هم و در کنار هستیم و این باهم بودن را در پای صندوق های رأی به نمایش می گذاریم.

وی ادامه داد: آنچه از صندوق رأی بیرون می آید نظر اجتماعی مردم است و نشان از عملکردهای مسئولان و مدیران است که این موهبت کمی نیست.

امراللهی عنوان کرد: حضور مردم قم در همه انتخابات به‌شدت پررنگ بوده که این نشان دهنده این مسئله است که مردم قم انسان هایی هستند که سطح مطالبات بالایی دارند مبنای این حضور این است که مطالبه  عملکرد و تلاش بیشتری را دارند چون جامعه، کشور و مردم برایشان اهمیت بیشتری دارد.


انتهای پیام/170
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/16523