printlogo


بیس‌بالیست‌های قم در کمین صدرنشین لیگ
کد خبر: 16774
بیس‌بالیست‌های قم با گرفتن رتبه دوم جدول رده‌بندی مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول بیس‌بال ایران در کمین تیم صدرنشین و مترصد کسب عنوان قهرمانی هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، از سه مرحله‌ای که انجمن بیس‌بال و سافت‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای برگزاری مسابقات فصل 1398 لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور برنامه‌ریزی و پیش‌بینی کرده‌، تنها یک مرحله دیگر باقی مانده و بیس‌بالیست‌های قم شانس کسب مقام قهرمانی دارند.

نماینده هیأت انجمن‌های ورزشی قم در مرحله دوم این رقابت‌ها که به میزبانی بوشهر به انجام رسید، عملکرد قابل قبولی داشت و با کسب سه پیروزی با ارزش جایگاه خود را به مکان دوم جدول ارتقاء داد تا در تعقیب یکی از دو نماینده بوشهر که صدرنشین جدول رده‌بندی محسوب می‌شود، شانس قهرمانی داشته باشد.

در مرحله دوم این رقابت‌ها تیم بیس‌بال هیأت انجمن‌های ورزشی قم نخستین مسابقه خود را برابر تیم طیف تهران با نتیجه نزدیک 8 بر 7 پیروز شد، همچنین بیس‌بالیست‌های قم در مسابقه دوم خود که یک دیدار فوق‌العاده تعیین کننده و سرنوشت‌ساز بود با نتیجه مطمئن 15 بر 10 تیم نادری بوشهر را مغلوب کردند.

سومین مسابقه تیم هیأت انجمن‌های ورزشی قم در مرحله دوم رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول بیس‌بال ایران برابر هیأت خراسان‌رضوی بود که قمی‌ها با نتیجه قاطع 19 بر 8 پیروز شدند اما در چهارمین و آخرین مسابقه این مرحله برابر تیم صدرنشین و مدعی سالار بوشهر با نتیجه 16 بر 8 شکست خوردند.

با توجه به نتایجی که در مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته اول بیس‌بال رقم خورد، با احتساب نتایج دو مرحله تیم سالار بوشهر با 5/19 امتیاز در صدر ایستاد، تیم هیأت انجمن‌های ورزشی قم با 5/13 امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داد و بیس‌بالیست‌های تیم طیف تهران با 10 امتیاز سوم شدند، ضمن اینکه تیم‌های نادری بوشهر با هفت امتیاز و هیأت خراسان‌رضوی بدون امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم جای گرفتند تا تعیین قهرمان به مرحله سوم و پایانی این فصل موکول شود.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/16774