printlogo


هم زمان با تلاش‌های همه جانبه برای ریشه کردن کرونا؛
کاسبی وقیحانه و زشت رسانه‌های معاند از بیماری کرونا در ایران
کد خبر: 16851
انتشار تصاویری از بسته‌بندی بسته‌های بهداشتی و آموزشی وزارت بهداشت برای توزیع در درب منزل شهروندان قمی که با نظارت مستقیم و دائمی سازمان بهداشت صورت می‌گیرد دستاویز مقاصد شوم سیاسی و براندازانه رسانه‌های معاند و سعودی شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، جمهوری اسلامی ایران این روزها درگیر بیماری ناخواسته‌ای است که خود کمترین نقش را در ایجاد آن داشته اما به‌هرحال کشور درگیر این بیماری شده و تمامی توان درمانی و خدماتی کشور بسیج شده است تا جلوی شیوع این بیماری گرفته شود.

در این شرایط فوق‌العاده که امکان دارد برای هر کشور دیگری نیز به وجود بیاید و درواقع اجتناب‌ناپذیر است انتظار می‌رود کمک‌های جهانی نیز به کشور درگیر ارسال شود.

این موضوع در زمان‌های مختلف برای بسیاری از کشورها به وجود آمده و در همه این موارد جمهوری اسلامی ایران جزء اولین کشورهایی بوده است که بلافاصله نسبت به اقدامات بشردوستانه و ارسال محموله‌های موردنیاز کشور درگیر بحران اقدام کرده است.

درواقع این حداقل‌ترین کاری است که کشورهایی دیگر در قبال کشور دیگری که درگیر بحران است می‌توانند انجام دهند و درواقع به‌نوعی به وظیفه‌ای انسانی خود در این زمینه عمل کنند.

این در حالی است که در روزهای اخیر و با شیوع بیماری کرونا در کشور اقدامات و جنجال‌سازی‌های رسانه‌های معاند نه‌تنها در این جهت نبوده و بلکه درست در نقطه این خواسته‌ها و توقعات انسان دوستانه قرار داشته است.

رسانه‌های معاند فارسی‌زبان که امروز شاهد سرمایه‌گذاری و حمایت مالی بسیار زیادی از سوی آل سعود در این زمینه نیز هستیم نه‌تنها هدفشان کمک به مردم ایران اسلامی نیست بلکه به دنبال ایجاد تشویش در اذهان عمومی در کشور هستند تا به اهداف خود برسند.

انتشار تصاویری از بسته‌بندی بسته‌های بهداشتی و آموزشی وزارت بهداشت برای توزیع در درب منزل شهروندان قمی که با نظارت مستقیم و دائمی سازمان بهداشت صورت می‌گیرد دستاویز مقاصد شوم سیاسی و براندازانه رسانه‌های معاند و سعودی شده است.


این رسانه‌ها با انتشار تصاویری از بسته‌بندی اقلام بهداشتی محیط و نیروهای که اقدام به بسته‌بندی می‌کنند را غیربهداشتی عنوان کرده‌اند.

درواقع هدف از این نوع جوسازی‌های رسانه‌ای قرار دادن نظام روبروی مردم است تا در این شرایط غیر نرمال بحران احتمالی دیگری را رقم بزنند.

درواقع ماهیت کثیف و زشت این رسانه‌ها که متأسفانه بسیاری از عناصر خودفروخته داخلی نیز در این رسانه‌ها مشغول به فعالیت هستند با این‌گونه جوسازی‌ها برای مردم روشن‌تر می‌شود و جزء رسوایی بی‌شرمی چیزی نصیب این جیره‌خواران معاند نخواهد شد.



انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/16851