printlogo


از خط مقدم عرصه سلامت تا خط مقدم رسانه
کد خبر: 17343
امروز تیم مستند سازی متنا( مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی قم) در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در کنار کادر درمانی برای ثبت این لحظات و ماندگاری آن در تاریخ تلاش می کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، قم از روزهای اول با عزمی جدی و تلاش شبانه روزی برای ریشه کن کردن بیماری از شهر در حال فعالیت بود و در این فعالیت و تلاش؛ پزشکان و پرستاران و کادر درمانی بودند که در خط اول مبارزه با کرونا ویروس قرار داشته و دارند.
این عزیزان از روزهای اول با جهاد خود بدون وقفه به خدمات رسانی به بیماران در بحث درمان و پیشگیری مشغول فعالیت هستند و از جان و سلامتی خود گذشته اند تا شهروندان سلامتی خود را بدست بیاروند.
اما آن چیزی که در این بین شاید اصلا دیده نشود و کسی هم به فکر این عزیزان نبوده و یادی هم از آن ها نکند  تیم مستند سازی متنا( مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی قم) هست که در خط اول مبارزه با بیماری کرونا حاضر می شوند تا این لحظات را در تاریخ ماندگار کنند.

این تیم مستندساز با از خودگذشگی در بیمارستان هایی که مختص بیماران کرونایی است حاضر می شوند تا با پزشکان و پرستاران و الخصوص بیماران کرونایی گفتگو کنند تا حال و هوای این روزهای بیمارستان و بیماران را به مردم منتقل کنند و جامعه بداند که این روز ها چه از خودگذشتگی هایی در حال نقش بستن بر لوح تاریخ است.
آری این روز ها که کمتر کسی از اصحاب رسانه حاضر می شود در بخش ویژه بیماران کرونایی حاضر شود این عزیزان با جان و دل این وظیفه خطیر را قبول کرده و در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا در کنار کادر درمانی حاضر شده است.

این جوانان همچون جوانان دوران دفاع مقدس که دوربین بدست لحظات بسیار زیبایی از رزمندگان ثبت و ضبط می کردند، در حال ثبت و ضبط لحظات ماندگار از این روزهای خط مقدم نبرد علیه کرونا ویروس هستند.
این افراد هم می توانستند مانند دیگران اخبار و حواشی بیمارستان ها و بیماران مبتلا به کرونا را از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دریافت کنند اما کمر همت بسته و در بیمارستان ها حاضر شده اند تا خود این حواشی و حال و هوای بیماران را ثبت کنند.

این روز ها شاید از شما نامی نباشد اما ما به عنوان همکار شما از سوی ملت ایران خداقوت می گوئیم و یادآوری می کنیم که بدانید این روز ها لحظات ناب همچون دوران دفاع مقدس بازهم توسط دوربین های شما در تاریخ ماندگار خواهد شد.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/17343