printlogo


معاون هماهنگ کننده سپاه قم:
بسیجیان تا ریشه کنی کرونا در کنار مردم هستند
کد خبر: 17397
معاون هماهنگ کننده سپاه قم با بیان این که تا ریشه کنی کرونا، بسیجیان استان در کنار مردم هستند، گفت:کنترل عوارضی ها، خروجی‌های قم تهران و کاشان و راه آهن به همت جهادی و خودجوش ۳۰ نفر از بسیجیان گردان فاتحین انجام می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،

مهدی کبیری پور در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات خود جوش بسیجیان استان قم در مقابله با کرونا اظهار داشت: نیرو‌های بسیجی استان از همان روز‌های نخست مبارزه با کرونا با روحیه جهادی اقدام به تهیه و توزیع بسته اقلام بهداشتی شامل ماسک، ژل و محلول ضدعفونی کردند.

وی با بیان این که بسیجیان استان شبانه روزی در حال فعالیت هستند، افزود:تا کنون 182 هزار بسته بهداشتی شامل ماسک و محلول ضد عفونی کننده به صورت خودجوش بسته بندی و به صورت خانه به خانه توزیع شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم با اشاره به این که نیروی خدوم بسیج خوجوش اقدام به ضدعفونی کردن سطح شهر کرده است،عنوان کرد: ضدعفونی اماکن عمومی، مساجد، محلات عابربانک‌ها بازار قم به همت نیرو‌های بسیج محلات استان در حال انجام است.

کبیری پور با قدردانی از اقدام خداپسندانه بسیج قم تصریح کرد: جهادگران بسیجی استان اقدام به ویروس کشی ماشین‌های در رفت و آمد با مواد ضد عفونی می‌کنند که این کار با استقبال خوب مردم مواجه شد.

وی با بیان این که تا ریشه کنی کرونا، بسیجیان استان در کنار مردم هستند، خاطرنشان کرد:کنترل عوارضی ها، خروجی‌های قم تهران و کاشان و راه آهن به همت جهادی و خودجوش 30 نفر از بسیجیان گردان فاتحین انجام شده است.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/17397