printlogo


کادر درمانی درسنگر جهاد علیه کرونا غرور آفریدند
کد خبر: 17997
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، با صدور پیامی ضمن تجلیل از تلاش مخلصانه کادر درمانی در سنگر جهاد و مبارزه با ویروس کرونا، تاکید کرد که کادر درمانی در کمال صداقت و خلوص در جهاد علیه کرونا غرور آفریدند.

محمدرضا قدیر در این پیام که نسخه ای از آن جمعه شب در اختیار ایرنا قرار گرفته، آورده‌است: خدمت صادقانه و خالصانه به مردم از اهداف بنیادین و آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و سعادتی است که اجر الهی و دعای خیر مردم را برای خادمان متعهد به آن، به همراه دارد.

پیام حاکیست: در این عرصه جهادی مبارزه با این ویروس بی رحم، شما خادمان بهداشت و سلامت در عرصه پیشگیری، غربالگری و مراقبت، اقدامی ارزشمند را در کارنامه خود ثبت نمودید که این عملکرد تحسین برانگیز، هیچگاه فراموش نخواهد شد.

در ادامه پیام آمده‌است: چه غرورآفرینند عزیزان پزشک، پرستار، مراقب بهداشت، بهداشت کار ، ماما، بهورز و کلیه پرسنل زحمتکش حوزه بهداشت که در کمال صداقت و خلوص، درجهت تحقق اهداف عالی بهداشت و سلامت ، از هیچ کوششی دریغ نکرده  و با پذیرش مسئولیتهای سنگین در خط مقدم اما مظلومانه و بی ریا و با توکل به ایزد منان در کنار سایر همسنگران به خدمت رسانی به خلق خدا مشغولند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در پیام خود تاکید کرده‌است: بدین وسیله مراتب سپاس خود را  از تلاش‌ها، زحمات و مجاهدتهای ارزشمند شما عزیزان در  اجرای طرح  بسیج ملی کنترل ویروس کرونا و غربالگری تقدیم می دارم و از درگاه ذات اقدس الهی، عزت، سلامت و سربلندی شما رامسئلت دارم.

به گزارش ایرنا، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تا ساعت ۱۴ روز پانزدهم فروردین‌ماه، ۵۳ هزارنفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و سه هزار و ۲۹۴  نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۷هزار و ۹۳۵ نفر نیز بهبودیافته‌اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/17997