printlogo


عضو خبرگان رهبری:
رزمایش کمک مؤمنانه تجلی‌گاه ایمان، ایثار، تقوا و نوع‌دوستی است
کد خبر: 18553
عضو خبرگان رهبری گفت: رزمایش کمک مؤمنانه تجلی‌گاه ایمان، ایثار، تقوا و نوع‌دوستی است که این روزها در سراسر کشور برپاشده است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسکر دیرباز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت یاری‌رساندن به محرومان در شهر قم، اظهار داشت: در ماه‌های اخیر برای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا قرارگاه مردمی کریمه اهل‌بیت (ع) تشکیل شد که این قرارگاه می‌تواند در جهت هماهنگی رزمایش مواسات مؤمنانه یا به‌عبارت‌دیگر کمک مؤمنانه را هماهنگ و منسجم‌تر کند.

وی ادامه داد: خیرین و مردم عزیز قم میلیاردها ریال کمک کرده‌اند تا در آستانه ماه مبارک به نیازمندان کمک شود که واقعاً ستودنی و بی‌نظیر است.

دیرباز افزود: این وضعیت کمک‌رسانی که از سوی مردم ایران وجود دارد معلوم نیست که در کشورهای دیگر نیز به همین صورت باشد به همین علت باید قدر ملت ایران را بدانیم.

وی ابراز داشت: یک بُعد رزمایش کمک مؤمنانه مادی است که خیلی مهم است که به معیشت مردم کمک می‌شود اما این تنها یک‌سوی قضیه است چراکه این کمک‌ها در راستای سلامت جسم نیز هست که ارزش آن را دوچندان می‌کند.

عضو خبرگان رهبری افزود: زمانی که معیشت و سلامت جسم محقق شود درواقع سلامت روحی نیز حاصل‌شده است که بسیار مهم و ارزشمند است و نشان‌دهنده اهمیت کاری است که ما با کمک کردن به نیازمندان آن را انجام می‌دهیم.

وی بیان داشت: در شرایط کنونی مردم پیشگام دولت شده‌اند و بهیاری نیازمندان شتافته‌اند و دولت نیز باید در این زمینه کمک‌حال مردم باشد.

دیرباز خاطرنشان کرد: رزمایش کمک مؤمنانه تجلی‌گاه ایمان، ایثار، تقوا و نوع‌دوستی است که این روزها در سراسر کشور برپاشده است.


انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/18553