printlogo


رزمایش پدافند زیستی و بیولوژیک از صادقیه تا یادگارامام (ره) برگزار شد
کد خبر: 18684
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، این رزمایش با حضور سردار یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران، رسول کشت پور شهردارمنطقه ۲، فریدون حیدری شهردار منطقه۵ و نوذرپور شهردار منطقه 22، سرکلانتری دوم تهران و جمعی از بسیجیان و مسولین شهری با هدف ضدعفونی معابر در پیشگیری از شیوع کرونا حد فاصل فلکه دوم صادقیه تا  ستارخان تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) برگزار شد.

رسول کشت پور، شهردار منطقه 2 در حاشیه عملیات اجرایی این رزمایش گفت: این رزمایش در راستای اقدامات پیشگیرانه ورفع آلودگی محیطی هدفمند و موثر در مقابله با ویروس کرونا  و تامین سلامت جامعه شهری و شهروندان اجرا شد.

وی با اشاره به ضرورت هم افزایی و بهره مندی از کلیه ظرفیت ها در مقابله با ویروس کرونا ،افزود: با توجه به وسعت منطقه و همچنین وجود مراکز درمانی و اداری در منطقه که افزایش تردد شهروندان را موجب شده است و با برگزاری  این رزمایش با مشارکت سپاه محمد رسول الله (ص) و سایر ارگان ها، عملیات ضدعفونی معابر به صورت گسترده تر و منسجم تر انجام شد.

براساس این گزارش، نیروهای بسیجی با حضور در این رزمایش رزمایش با نام  «یا صاحب الزمان (عج)» اقدام به ضدعفونی و رفع آلودگی این محدوده کردند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/18684