printlogo


برگزاری نمایشگاه مجازی عکس با محوریت کرونا در قم
کد خبر: 18771
نمایشگاه مجازی عکس کرونا در نگارخانه سایت قم فوتو از اردیبهشت ماه به صورت دائمی به دید علاقمندان گذاشته شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در نخستین نمایشگاه عکس مجازی با عنوان «عکس کرونا» 30 قطعه عکس از عکاسان خبری استان قم با محوریت کرونا و فعالیت های جامعه پزشکی ، نهادهای نظامی و نیروهای داوطلب جهادی و مردمی توسط عکاسان خبری قم به تصویر کشیده شده است .
تصاویر منتخب نمایشگاه مجازی عکس کرونا از 14 خبرگزاری رسمی و پایگاه خبری که شامل خبرگزاری های ایرنا،فارس،مهر، تسنیم، پانا، حوزه، ایکنا، ایسنا، میزان، اهل بیت(ع)، دانشجو ،باشگاه خبرنگاران جوان و پایگاه خبری شهر بیست می شود انتخاب شده است.
در این نمایشگاه عکس های منتخبی از مجموعه عکس های احمد ظهرابی ،حسین یار احمدی،حمید عابدی ،سجاد حیات پور ،علی روحانی، مهدی جعفری،مهدی بخشی  و امیر حسامی  نژاد به نمایش گذاشته شده است.
 محمد علی مریزاد،مهدی مریزاد ،محمد محسن زاده،حسین شاهبداغی، محسن کرمعلی، رضا رمضانی،عباس منجمی ،محمد وحدتی  وجهانبخش پیری پور از دیگر عکاسانی هستند که منتخب آثار آنان با موضوع کرونا در این نمایشگاه مجازی به نمایش گذاشته میشود.

خاطر نشان می شود: با توجه به اینکه پوستر لازمه برپایی هر نمایشگاهی است در اقدامی پوستر این نمایشگاه مجازی نیز توسط  بهمن عزیزی، گرافیست و عکاس طراحی شد.

لازم به ذکر است : این نمایشگاه به صورت دائمی ازاردیبهشت ماه 1399 به صورت مجازی در سایت قم فوتو به آدرس www.qqomphoto.com قابل مشاهده است.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/18771