printlogo


پینگ‌پنگ بازان قم در رنکینگ تنیس روی‌میز ایران سوم شدند
کد خبر: 18907
رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم گفت: تیم پسران نوجوان قم در رنکینگ تیم‌های برتر مسابقات قهرمانی کشور رتبه سوم را به خود اختصاص داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمد عموئیان اظهار کرد: بعد از موفقیت تیم هیأت تنیس روی‌میز قم در کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور، ایستادن در جایگاه سوم رنکینگ تیمی پسران نوجوان ایران یک دستاورد ارزشمند دیگر برای این رشته به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اعلام رنکینگ ملی رده سنی نوجوانان تنیس روی‌میز کشور در بخش تیمی، افزود: تهران با کسب 20421 امتیاز در مجموع سه مرحله این رقابت‌ها رتبه نخست را کسب کرد، مازندران با کسب 10070 امتیاز در مکان دوم این رده‌بندی جای گرفت و تیم پسران نوجوان هیأت پینگ‌پنگ قم با 9300 امتیاز سوم شد.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم اضافه کرد: در دور نخست این رقابت‌ها تیم هیأت قم 2190 امتیاز، در دور دوم 1925 امتیاز و در دور سوم 4185 امتیاز به خود اختصاص داد تا در رده‌بندی 34 تیم شرکت کننده در مسابقات رنکینگ تنیس روی‌میز کشور در سال 1398، رتبه سوم را به خود اختصاص داده و پس از قهرمانی در لیگ برتر نوجوانان و جوانان ایران یک موفقیت دیگر کسب کند.

وی ابراز کرد: همین رتبه‌بندی در بخش تیمی دختران جوان تنیس روی‌میز کشور نیز توسط فدراسیون پینگ‌پنگ انجام گرفت و تیم جوانان قم با کسب 3579 امتیاز بین 34 تیم حاضر در رده‌بندی رتبه سیزدهم را به خود اختصاص داد، در شرایطی که تیم‌های هیأت تنیس روی‌میز همدان، آذربایجان غربی و تهران اول تا سوم هستند.

عموئیان در ادامه با اشاره به برنامه‌های این هیأت در سال جاری، بیان کرد: ما فعالیت‌های خود را در شروع هر سال با برگزاری مسابقات همگانی تنیس روی‌میز به مناسبت روز جهانی این رشته در بوستان‌ها و فضاهای تفریحی نقاط مختلف قم آغاز می‌کردیم اما امسال شیوع کرونا این اجازه را نداد و منتظریم تا زمان بازگشایی مجدد اماکن ورزشی اعلام شود تا در سالن‌هایی که در اختیار هیأت است و همچنین در باشگاه‌های پینگ‌پنگ قم استارتی قوی برای موفقیت در سال 99 بزنیم.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/18907