printlogo


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:
شب‌های قدر بهترین زمان برای راز و نیاز و آمرزش گناهان است
کد خبر: 19493
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به شب قدر و اهمیت این شب، گفت: شب‌های قدر بهترین زمان برای راز و نیاز و آمرزش گناهان است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بابیان این‌که انسان برای تکامل روح نیاز به دعا و راز و نیاز با خداوند دارد، اظهار داشت: به‌طورکلی انسان ترکیبی از ماده و روح و یا به‌عبارت‌دیگر ترکیبی از مادیت و معنویت است البته این دوبه‌یک اندازه مهم نیستند.

وی ادامه داد: آن چیزی که اساس و انسانیت، انسان را تشکیل می‌دهد روح و جنبه ملکوتی و معنویت است که البته این روح نیز برای زندگی و تکامل به جسم نیاز دارد.

عبداللهی تأکید کرد: انسان موجودی برتر است و همه در خدمت انسان هستند این مهم به خاطر معنویت انسان است و این در حالی است که تغذیه روح و جان با ارتباط گرفتن با خداوند متعال فراهم می‌شود.

وی بیان داشت: اقتصاد، سیاست، امور نظامی در صورتی در مسیر کمال قرار می‌گیرد و انسان را به کمال می‌رساند که انسان به یاد خداوند بوده و در ارتباط با خداوند باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: در زمان‌های خاص شکل گرفتن این ارتباط بسیار مهم و حیاتی است و موجب می‌شود که انسان‌ها بهره‌مندی بیشتری از خداوند متعال داشته باشند.

وی افزود: ازجمله این زمان‌ها ماه مبارک رمضان و به‌خصوص شب‌های قدر است که خداوند درباره آن می‌فرماید: شب قدر از هزار ماه ارجمندتر است.



انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/19493