printlogo


راه اندازی سرای نوش اندیش اولین حرکت در مسیرتحول در منطقه نیروگاه است
کد خبر: 19725
مدیر مجتمع فرهنگی نور نیروگاه با بیان اینکه مجموعه فرهنگی نور قم در اختیار بنیاد اعتلا قرار گرفته است که طرح تحول اجتماعی را بر اساس مبنای اسلامی اجرا کند گفت:راه اندازی سرای نوش اندیش اولین حرکت در مسیرتحول در منطقه نیروگاه است.
  جلال منش مدیر مجتمع فرهنگی نور نیروگاه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: طرح جامعه تحول در منطقه نیروگاه در حال پیگیری است و راه اندازی سرای نوش اندیش اولین حرکت در این مسیر است .

مدیر مجتمع فرهنگی نور و مدیر بنیاد اعتلا با بیان اینکه در حال راه اندازی سرای اندیشه در مجتمع نور هستیم از آغاز به کار نوش اندیش به عنوان اولین حرکت در این مسیر نام برد و بیان داشت: ایجاد سرای بازی های فکری، راه اندازی اندیشکده، سالن مطالعه تخصصی و توسعه کتابخانه مجموعه از برنامه های آینده می باشد.، اندیشکده به دنبال نظام مسائل امور منطقه نیروگاه و کشور است و مسائل تخصصی در 14 عرصه طراحی و پیگیری خواهد شد ،نوش اندیش فضایی آرام و مناسب برای محافل فکری است و بستر تبادل اندیشه و نظر برای جونان این منطقه خواهد بود.

مدیر مجموعه نور عنوان داشت: بنای تحول در منطقه نیروگاه فقط بحث درست کردن خیابان و معماری نیست، تحول اجتماعی نیاز به  دو عنصر فکر و انسان دارد و مرکز خدمات اجتماعی در این مجتمع به دنبال تهیه و تأمین توسعه این دو عنصر است .

اینجا نیروگاه انقلاب اسلامی است

مدیر بنیاد اعتلا بیان داشت: این مجموعه در اختیار بنیاد اعتلا قرار گرفته است که طرح تحول اجتماعی را بر اساس مبنای اسلامی اجرا کند و شعار ما این است که اینجا نیروگاه انقلاب اسلامی است.

جلال منش با بیان اینکه در طرح جامع تحول برای پنج طیف سنی کودک، نوجوان، جوانان، بزرگ‌سال و سالمندان در منطقه نیروگاه طرح و برنامه تدوین شده است  از برنامه های آینده این مجموعه که در حال پیگیری و اجراست نام برد، طرح باغ کودک، فضای تخصصی گردشگری و قم گردی، سرای خانواده در بحث تشکیل، تحکیم و تعالی اقتصادی خانواده و برگزاری رویداد استعدادیابی از جمله برنامه های در این مجموعه  هستند.



انتهای پیام/170


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/19725