printlogo


هدف‌گذاری پرداخت ۴۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جهش تولید در قم/بانک‌ها حق تملک واحدهای راکد و تعطیل را ندارند
کد خبر: 19758
معاون استاندار قم از هدف‌گذاری پرداخت ۴۰۰۰ میلیارد تومانی تسهیلات در سال جهش تولید توسط بانک‌های استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،مهرداد غضنفری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سالن کرامت استانداری قم اظهار داشت: ارائه تسهیلات مناسب در جهت افزایش ظرفیت تولید و اشتغال اهمیت زیادی دارد در این راستا بانک‌هایی که سهم مهمی در جهش تولید دارند معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه سال قبل در حوزه بانکی، 3500 میلیارد تومان به روند تولید قم تزریق شد که رقم قابل‌توجهی بوده که از مسیر مستقیم بانک‌ها پرداخت شد، تصریح کرد: امسال جهش تولید در حوزه بانکی قم، چهار هزار میلیارد تومان هدف‌گذاری شد و باید بانک‌ها مشارکت لازم را در جهت پرداخت به‌موقع تسهیلات داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم خاطرنشان کرد: اگر واحد تولیدی به دلیل مشکلات اقتصادی تعطیل شد، بانک‌ها حق تملک واحد را ندارند، مگر اینکه از کارگروه رفع موانع مصوبه‌ای بنا به شرایطی که وجود داشته برای تملک آن واحد گرفته باشند.

وی عنوان کرد: رسیدگی به وضعیت واحدهای راکد و احیای آن، شامل حال واحدهای تملک شده توسط بانک‌ها می‌شود و باید تلاش کرد اگر سرمایه‌گذاری اهلیت لازم را برای تولید دارد بتواند این واحد اقتصادی را با حمایت‌های ویژه‌ای حفظ کند.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/19758