printlogo


رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت قم:‌
فروش غیرحضوری کالا درقم رو به افزایش است
کد خبر: 19893
رییس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم گفت:‌ با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت نکات بهداشتی در هنگام تهیه محصولات،‌ فروش غیرحضوری و اینترنتی کالا در قم به‌سرعت رو به افزایش است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،محمود سیجانی  بیان کرد: ترویج و ترغیب فروشندگان و مردم به سمت خریدوفروش اینترنتی و غیرحضوری ازجمله راهبردهای مهم موردتوجه سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت و اتاق اصناف قم است تا با رعایت بیشتر نکات بهداشتی،‌ سلامت شهروندان حفظ شود.

وی افزود: تلاش می‌کنیم با ارائه مشوق‌های لازم و حمایتی،‌ فروش غیرحضوری کالا در قم را به‌عنوان راهکاری صحیح برای تامین محصولات موردنیاز در شرایط کنونی،‌ توسعه دهیم و به همین منظور از بستر فضای مجازی بیشترین استفاده را خواهیم کرد.

وی ادامه داد:‌ با ترویج فروش غیرحضوری و اینترنتی کالا، شرایط برای عرضه بهتر و ارزان‌تر محصولات نیز فراهم می‌شود و این به معنای استفاده صحیح از شرایط خاص دوران شیوع ویروس کرونا و تبدیل کردن آن به فرصت برای رونق فروش است.

سیجانی گفت:‌ خوشبختانه قم از زیرساخت‌های مناسبی در حوزه اینترنت و فضای مجازی برخوردار است و سطح دسترسی شهروندان به این امکانات بالاست که با تسهیل هرچه بیشتر آن، می‌توان به گسترش و رونق یافتن فروش اینترنتی محصولات در استان امید داشت.

وی بیان کرد: ارائه محصولات باکیفیت و باقیمت مناسب و همچنین داشتن خدمات پشتیبانی حداکثری درفروش‌های غیرحضوری از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و موجب اعتماد بیشتر مشتریان به خریدهای اینترنتی می‌شود.

وی ادامه داد:‌ در دوران شیوع ویروس کرونا، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و اینترنت برای فروش محصولات،‌ ازجمله بهترین راهکارها برای حفظ و ارتقا کسب‌وکار به شمار می‌آید که این مهم در قم با همکاری اصناف درحال‌توسعه هرچه بیشتر است.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/19893