printlogo


مسئول مرکز حفظ آثار دفاع مقدس بسیج و سپاه علی بن ابیطالب:
یادواره شهدا نباید به مجلس ختم تبدیل شود
کد خبر: 20398
مسئول مرکز حفظ آثار دفاع مقدس بسیج و سپاه علی بن ابیطالب با اشاره به اینکه یادواره شهدا نباید به مجلس ختم تبدیل شود گفت: شود بلکه باید اندیشه شهدا در این یادواره‌ها بیان شود و بصیرت افزایی ایجاد کند متأسفانه در کار فرهنگی ضعیف عمل شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد حاجی زاده در نشست خبری کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قم که ظهر امروز در سالن جلسات ناحیه مقاومت امام رضا علیه السلام سپاه علی بن ابیطالب علیه السلام برگزار شد اظهار داشت:  نگرانی‌هایی در خصوص مسئله دفاع مقدس وجود دارد انگیزه‌های شدیدی وجود دارد که یاد شهدا و دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود تحریف و فراموشی شهدا و دفاع مقدس دو معمولی است که دشمنان روی آن به شدت فعالیت می کنند.

 حاجی زاده افزود: رهبر معظم انقلاب در پیامی که ستاد کنگره شهدای استان بوشهر اعلام کردند فرمودند هر کشوری شخصیتی مانند نادر مهدوی داشت یک چگوارا از آن می ساخت کشورهای دیگر مانند کره با ساختن فیلم هایی قهرمان و حماسه ساز برای خودشان تولید می کنند در حالی که کشور ما پر از حماسه سازان و قهرمانان واقعی است که به آن‌ها توجه نمی شود .

مسئول ستاد کنگره ملی شهدا افزود: قهرمانان واقعی زیادی مانند شهید مرحمت بالازاده وجود دارد که باید قشر نوجوان ما با آن‌ها آشنا شوند.

 وی ادامه داد: نیروهای مسلح به وظیفه خود در دفاع از کشور عمل کردند ۷۰ دستگاه و نهاد که در استان دارای ساختمان و نماد هستند و  شورای اداری شرکت می‌کنند که متأسفانه حتی حق مطلب را در هفته دفاع مقدس در خصوص شهدا ادا نمی کنند و به اندازه یک بنر و تصویر محل اداره را تزیین می کنند.

حاجی زاده  گفت: یادواره شهدا نباید به مجلس ختم  تبدیل شود بلکه باید اندیشه شهدا در این یادواره ها بیان شود و بصیرت افزایی ایجاد کند متأسفانه در کار فرهنگی ضعیف عمل شده است.

مسئول مرکز حفظ آثار دفاع مقدس بسیج و  سپاه علی بن ابیطالب ادامه داد: جامعه ما با وجود رزمندگان کوله باری از خاطرات و ایثار و فداکاری است اما حق مطلب ادا نمی شود برای رسیدن به آرمان شهدا کارهای زیادی داریم که باید انجام شود نیروهای مسلح همیشه پای کار بودند اما باید نیروهای فرهنگی و دستگاه های اداری وارد میدان شوند تا آرمان و اهداف شهدا برای نسل جدید تبیین شود در هفته دفاع مقدس ۷۳ عنوان فعالیت خواهیم داشت.



انتهای پیام/170


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/20398