printlogo


رییس دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد:
فوت 14 بیمار کرونایی در قم / ۷۸۶ نفر در مراکز درمانی بستری هستند
کد خبر: 20783
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان این که ۷۸۶ نفر در مراکز درمانی بستری هستند، گفت: متاسفانه 14 بیمار کرونایی در قم جان خودشان را از دست دادند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  دکتر محمد رضا قدیر بعد از ظهر امروز با اشاره به وخیم بودن حال 151 بیمار کرونایی در استان قم اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به چهاردهم مهرماه ماه ۱۶۵ نفر در  اورژانس مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا پذیرش شدند که از این تعداد ۱۰۶ نفر بستری شدند که نشان می دهد همچنان بیماران ناشی از کرونا در استان در حال افزایش است.
 وی ادامه داد: علاوه بر این  ۷۹ ترخیص از کل بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری بودند، داشتیم که البته این افراد همچنان باید در منزل در قرنطینه باشند.
قدیر تاکید کرد:  در حال حاضر ۷۸۶ نفر بستری مشکوک به کرونا در بیمارستان ها بوده که حال ۱۵۱ نفر آنها وخیم است.
وی افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ نفر کرونا مثبت جان خود را از دست دادند که نشان می دهد این بیماری به چه اندازه خطرناک است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم بار دیگر با دعوت از مردم برای رعایت اصول بهداشتی تصریح کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، زدن ماسک و پرهیز از حضور در مکان های پرازدحام و شلوغ سه روش مراقبتی برای در امان ماندن از این ویروس است.

انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/20783