printlogo


مدیرکل ورزش قم: اماکن ورزشی قم ملزم به رعایت تعطیلی یک هفته‌ای هستند
کد خبر: 20815
مدیرکل ورزش و جوانان قم با اشاره به تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا برای تعطیلی یک هفته‌ای و اعمال محدودیت‌ها به دلیل شیوع مجدد بیماری کووید-۱۹ در این استان گفت: همه اماکن ورزشی قم ملزم به اعمال تعطیلی یک هفته‌ای هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، رسول منعم افزود: قرار گرفتن مجدد استان در وضعیت قرمز شیوع کرونا موجب شده تا ستاد استانی مقابه با کرونا از امروز دهم مهر ماه در قم محدویت هایی را اعمال کند که همه ملزم به رعایت این دستورالعمل هستیم.
وی گفت: بر اساس این مصوبه همزمان با تعطیلی یک هفته‌ای مراکز آموزشی، تفریحی، گیم نت‌ها و صنوف مختلف، استخرهای شنا، رشته‌های ورزشی پر برخورد، سالن‌های سرپوشیده و همچنین باشگاه‌های ورزشی خصوصی نیز تعطیل گردیدند.
مدیرکل ورزش و جوانان قم با تاکید بر اهمیت عمل به دستورالعمل‌های ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا به منظور کنترل شیوع این بیماری تاکید کرد: به صورت مستمر از اماکن، باشگاه‌ها و استخرهای ورزشی قم بازرسی شده و در صورت مشاهده تخلف برخوردهای قانونی انجام می‌شود.
منعم با اشاره به انجام بیش از یک هزار بازرسی از اماکن ورزشی استان از زمان شیوع کرونا در اواخر بهمن ماه سال گذشته تاکنون گفت: بیش از ۲۵۰ بازدید مشترک توسط مرکز بهداشت، هیات پزشکی ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان انجام شده‌ علاوه بر این، از ابتدای شیوع کرونا از اواخر بهمن ماه سال گذشته تاکنون ۷۲۰ بازرسی نیز توسط نماینده اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفته‌است.
وی با تاکید بر اینکه فعالیت باشگاه ها و مراکز ورزشی در استان باید منطبق بر دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا در ورزش استان باشد،‌ افزود: عمل به پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا در مراکز ورزشی قم به صورت جدی رصد و پایش می‌شود.
 منعم، ادامه داد: از یک هزار بازرسی انجام شده، به ۱۰۱ باشگاه تذکر شفاهی و اخطار کتبی و با ۳۸ مرکز نیز مطابق با مصوبه های ستاد مقابله کرونا در ورزش استان برخورد شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: بر اساس بازرسی های انجام شده در سطح مراکز ورزشی استان، تاکنون هشت باشگاه نیز به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شدند.


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/20815