printlogo


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم خبر داد :
مصرف بیش از ۴۲ میلیون متر مکعب CNG در جایگاه‌های سطح استان قم
کد خبر: 20816
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم از عرضه بیش از ۴۲ میلیون متر مکعب سی‌ان‌جی به خودروهای دوگانه سوز در جایگاه‌های سطح استان در سه ماهه دوم سال‌جاری خبر داد وگفت:تا آخر شهریور ماه تعداد ۱۲۷۲ خودروی عمومی بصورت رایگان به دوگانه سوز (بنزین+CNG) تبدیل شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید محمود طاهری در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به میزان مصرف سوخت پاک در استان اظهار داشت: در سه ماه دوم سال جاری  ۴۲ میلیون و ۶۵۲ هزار مترمکعب سی‌ان‌جی در جایگاه های سطح استان مصرف شده است.
وی ادامه داد: این میزان مصرف با افزایش 11درصدی نسبت به سال قبل نشان از استفاه بیشتر از سوخت پاک توسط خودروهای دوگانه سوز است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم با اشاره به اینکه استان 41جایگاه فعال سی ان جی دارد، گفت: به ازای این مقدار سی‌ان‌جی مصرف شده در استان، حدود ۴۲ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی شده است.
وی افزود: طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی از طریق ۵ کارگاه تبدیل در حال اجراست و تا آخر شهریور ماه تعداد ۱۲۷۲ خودروی عمومی بصورت رایگان به دوگانه سوز (بنزین+CNG) تبدیل شده است.
طاهری بیان کرد: مالکان خودروهای مشمول که تاکنون جهت استفاده از طرح مذکور اقدم نکرده‌اند می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه به آدرس  GCR.NIOPDC.IR برای گازسوز کردن وسلیه نقیله خود اقدام کنند.



انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/20816