printlogo


آیت الله کعبی:
رشد اسلام در غرب و اروپا دلیل اهانت مکرون به پیامبر(ص) است/ دولت ها سفرای فرانسه را احضار و تذکر بدهند
کد خبر: 21357
عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دولت ها باید سفرای فرانسه را احضار و به آنها تذکر شدیداللهن بدهند، گفت: اسلام ستیزی در غرب و اهانتی که به پیامبراکرم(ص) در فرانسه توسط مکرون شد ناشی از وحشت غرب و دولت فرانسه از رشد سریع اسلام است.
آیت الله عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به اقدام اخیر رئیس جمهور فرانسه، اظهار داشت: اسلام ستیزی در غرب و اهانتی که به پیامبراکرم(ص) در فرانسه توسط مکرون شد ناشی از وحشت غرب و دولت فرانسه از رشد سریع اسلام در غرب و اروپا است.
وی ادامه داد: پشت پرده این اهانت ها ماسونی ها و صهیونیست ها و جریان های راست افراطی قرار دارند که این جریان های افراطی امروز در غرب بیشتر و در فرانسه در حالی ورود به حاکمیت هستند.
این استاد حوزه اضافه کرد: حقیقت تابناک اسلام و شخصیت پیامبر رحمت و نورانیت با این اهانت ها از بین نمی رود بلکه اسلام درخشندگی بیشتری پیدا می کند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از ریشه های این اهانت ها که غربی ها با پوشش آزادی بیان در قالب جاهلیت مدرن به سر می برند و به نام تمدن و مدنیت جنایت می کنند و در تناقض ایدئولوژیک به سر می برند و به پایان خط رسیده اند، می باشد.
اهانت به پیامبر، اهانت به اسلام وهمه مقدسات است
آیت الله کعبی با اشاره به اینکه امروز غرب به سوال های خیلی ابتدایی هم نمی توانند جواب دهد، گفت:  سوالاتی که رهبر معظم انقلاب از جوانان فرانسه انجام دادند که چرا هولوکاست در فرانسه ممنوع است اما اهانت به پیامبر(ص) توسط رئیس جمهور فرانسه آزاد است.
وی تاکید کرد: اهانت به پیامبر اسلام اهانت به همه پیامبران و اهانت به همه مقدسات است، امت اسلامی باید متحد شود و هر کسی با هر شکلی که می تواند اعم از موضع گیری یا راه اندازی کمپین در فضای مجازی و یا تظاهرات و راهپیمایی و یا تحریم کالاهای فرانسوی در این خصوص اقدامی انجام دهد.
دولت ها سفرای فرانسه را احضار و تذکر بدهند
عضو خبرگان رهبری بااشاره به اینکه دولت ها باید سفرای فرانسه را احضار کنند و تذکر شدیداللهن بدهند، تصریح کرد: بزرگان دین و اسلام باید به واتیکان نامه بنویسند و بزرگان ادیان به شورای حقوق بشر شکایت کنند.
وی افزود: این اقدام فرانسه باعث افزایش تنفر مذهبی در جهان و بستر ساز جنگ صلیبی است که اینها علیه اسلام و امت اسلامی راه انداخته اند، امت اسلامی باید هوشیار و بیدار باشد و در مقابل توطئه های اهانت به اسلام و پیامبر اسلام با بیداری و بصیرت و با حضور در صحنه برخورد کند و توطئه های آنها را خنثی کنند.



انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/21357