printlogo


استاندار قم خبرداد:
اعمال محدودیت تجمع و تردد از ابتدای آذرماه
کد خبر: 21780
استاندار قم گفت: از ابتدای آذر ماه طرح مدیریت جامع تجمعات و ترددها نهایی و اجرایی شود که بر اساس تقسیم بندی شهرها به زرد و نارنجی و قرمز این طرح عملیاتی و اجرایی خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بهرام سرمست استاندار قم در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا طرحی را که قرارگاه ستاد ملی با همکاری وزارت بهداشت تدوین کرده بود تحت عنوان طرح مدیریت جامع تجمعات و ترددها مطرح شد و کلیات آن تصویب شد.

 استاندار قم ادامه داد: قرار شد از ابتدای آذر ماه طرح مدیریت جامع تجمعات و ترددها نهایی و اجرایی شود که بر اساس تقسیم بندی شهرها به زرد و نارنجی و قرمز این طرح عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

 وی خاطرنشان کرد: وضعیت شهرها در طول یک هفته بر اساس تشخیص وزارت بهداشت مشخص خواهد شد و بر آن اساس محدودیت هایی در خصوص رسته های شغلی ۱ ۲ و ۳ و ۴ اعمال می شود.

سرمست افزود: برای شهرهایی که در وضعیت زرد هستند محدودیت‌های صرفاً گروه شغلی ۱ اعمال می شوند و برای وضعیت شهرهایی که در موقعیت قرمز هستند گروههای شغلی دو و سه و چهار اعمال محدودیت می شود برای شهرهای در وضعیت نارنجی هستند در گروه شغلی ۳ و ۴ اعمال محدودیت انجام می شوند.

 استاندار قم تأکید کرد: بعد از اینکه وضعیت شهرها مشخص شد به صورت مفصلی محدودیت ها اعلام خواهد شد فعلاً وضعیت قم در وضعیت قرمز قرار دارد اما در طول این هفته وزارت بهداشت وضعیت نهایی را مشخص می کند اگر وضعیت قرمز بود محدودیت های شغلی این وضعیت در قبال اعمال خواهد شد.



انتهای پیام/170


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/21780