printlogo


در دیدار هیئت‌مدیره تیم هندبال پاس قم با رئیس فدراسیون هندبال مطرح شد؛
ضرورت حمایت وزارت ورزش و جوانان از تیم‌های ورزشی / مدیران استان از تیم هندبال حمایت کنند
کد خبر: 21783
در دیدار هیئت‌مدیره تیم هندبال پاس قم با رئیس فدراسیون هندبال بر ضرورت حمایت وزارت ورزش و جوانان از تیم‌های ورزشی تأکید شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  اعضای هیئت‌مدیره تیم هندبال پاس قم با رئیس فدراسیون هندبال دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که در فدراسیون هندبال برگزار شد، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال کشورمان با اشاره به اهمیت ورزش در رشد و تعالی جامعه اظهار داشت: ورزش امروز نقش تعیین‌کننده‌ای در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد و در واقع سرمایه‌گذاری در این زمینه آثار دنیایی و اخروی زیادی دارد.
وی ادامه داد: تیم پاس قم نیز امسال توانسته مهره‌های خوبی را جذب کند و تاکنون نیز توانسته نتایج خوبی را بگیرد.
پاکدل ضرورت حمایت از این تیم را یادآور شد و بیان داشت: مسئولان استان قم باید در کنار این تیم باشند و از این جوانانی که با جان‌ودل برای تیم هندبال استان قم تلاش می‌کنند، حمایت‌های لازم را داشته باشند.
تیم پاس نیازمند حمایت است
 دکتر شاهین صادقی نسب رئیس هیئت‌مدیره باشگاه پاس قم نیز در این دیدار با اشاره به زحمات زیادی که برای این تیم کشیده شده است، اظهار داشت: این جوانان با تمام وجود برای این تیم در زمین مسابقه زحمت می‌کشند و قطعاً نیازمند حمایت‌های همه‌جانبه مسئولان استان هستند.
وی ادامه داد: این تیم نیازمند حمایت است تا بتواند در ادامه مسابقات به‌خصوص بازی‌های برگشت نتایج درخشانی را کسب کند.
صادقی نسب بر ضرورت حمایت وزارت ورزش و جوانان از این تیم تأکید کرد و بیان داشت: انتظار می‌رود مسئولان استان در کنار مسئولان وزارت ورزش جوانان از این تیم که به‌عنوان نماینده شهر کریمه اهل‌بیت (س) در مسابقات سطح اول کشور شرکت می‌کند حمایت‌های لازم را داشته باشند.
مسئولان استان قم باید به‌صورت جدی از تیم‌های ورزشی حمایت کنند

دکتر محمدحسین چاوشیان نایب‌رئیس هیئت‌مدیره این تیم نیز در این دیدار با اشاره به وضعیت کنونی تیم پاس قم اظهار داشت: مسئولان استان قم باید به‌صورت جدی از تیم‌های ورزشی حمایت کنند چرا که این تیم‌ها به‌عنوان نماینده شهر مقدس قم در بازی‌ها شرکت می‌کنند.
وی ادامه داد: تیم پاس قم با درخشش جوانان بومی و قمی توانسته تا اینجای مسابقات به‌خوبی بدرخشد و در ادامه نیز باید از این تیم به نحو شایسته‌ای حمایت شود.
تنها مشکل تیم پاس قم مالی است
محسن ولیان مدیرعامل تیم پاس قم نیز در این دیدار با اشاره به نتایج کسب شده توسط تیم پاس قم در این مسابقات اظهار داشت: تیم ما خدا رو شکر تا این مرحله از مسابقات به‌خوبی عمل کرده و باانگیزه‌ای که در تیم وجود دارد قطعاً می‌توانیم به دور بعد مسابقات صعود کنیم.
وی ادامه داد: تنها مشکل تیم پاس قم مالی است و تا این مرحله به‌سختی توانسته‌ایم هزینه‌های تیم را تأمین کنیم.


انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/21783