printlogo


قالیباف:
حل مشکلات مردم ، هدف اصلی مسئولان در قوای سه گانه است/ دولت یا مجلس مهم نیست ، مهم حل کردن مشکلات مردم است
کد خبر: 21959
رئیس مجلس شورای اسلامی حل مشکلات مردم را هدف اصلی مسئولان در قوای سه گانه است، گفت: دولت یا مجلس مهم نیست ، مهم حل کردن مشکلات مردم است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،محمد باقر قالیباف عصر امروز طی سخنرانی در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 15 طرح شهرداری قم که به صورت اینترنتی برگزار شد، اظهار داشت: نخست هفته بسیج را به همه ملت ایران تبریک و تهنیت عرض می کنم.
وی ادامه داد: امروز بسیجیان در عرصه سلامت در کنار نیروهای کادر درمانی خوش درخشیدند و در همه عرصه ها حضور جدی دارند.
قالیباف با بیان که امروز پروژه های مهمی در شهر قم افتتاح شد، تاکید کرد: ، 15 پروژه ای که در کارهای عمرانی و خدماتی و خصوصا در زمینه ای سرانه ای فضای سبز استان قم به بهره برداری رسید نشان می دهد که در این مدت کارهای خوبی انجام شده است.
وی ابراز داشت: با تجربه ای که زمینه شهرداری ها دارم در قانون اساسی کشور و برنامه های اجرایی کمتر به اهمیت شهرداری ها و دهداری ها کمتر توجه شده است
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در اصلاح نظام اداری و اجرایی کشور در قوه مجریه، باید دست به دست هم بدهیم تا بسیاری از مسئولیت هایی که به صورت متمرکز در دولت اجرا می شود به شهرداری ها داده شود
وی ادامه داد: شهردرای ها می توانند بسیاری از چالش هایی کشور را برطرف کنند و این یکی از مهم ترین نکاتی است که باید پیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
قالیباف افزود: یکی از اولویت های مجلس یازدهم این است که بتواند در این مسیر گام جدی بردارد و ثمره ای آن نیز نمایان خواهد شد.
وی تصریح کرد: چالش هایی نیز در شهرداری ها وجود دارد که باید به آن ها توجه ویژه ای شود که یکی از این موارد نداشتن درآمد پایدار شهرداری است.
رئیس مجلس شورای اسلامی بر ضرورت همکاری و همدلی در کشور برای حل مشکلات تاکید کرد و بیان داشت: امروز با دو مشکل تحریم و کرونا روبرو هستیم که باید برنامه های هماهنگی برای غلبه بر این دو موضوع داشته باشیم.
وی شکست طرح ترامپ در فشار حداکثری به کشورمان را یادآور شد و گفت: همه ما خوشحالیم که امروز آن را می‌بینیم که او دیگر در مسند قدرت نیست و این موضوع نتیجه مجاهدت و مقاومت این مردم عزیز است.
قالیباف بر ضرورت همدلی در کشور تاکید کرد و ابراز داشت:  این به معنا این نیست که در کارها نقد و انتقاد نباشد بلکه باید برای پیشبرد کار باشد.
وی افزود: مهم نیست چه کسی کار را انجام می دهد هم در مجلس و هم در دولت به این جمع بندی رسیدیم که کالاهای اساسی راحت تر و ارزانتر در دسترس مردم برسد.
رئیس مجلس خاطر نشان کرد: دولت یا مجلس مهم نیست باید این کار به صورت درست و صحیح باید انجام شود و مهم تر از این افرادی که در شرایط کنونی دچار مشکل شده اند باید دست این افراد گرفته شود.
وی حل مشکلات مردم را هدف اصلی مسئولان برشمرد و گفت: مردم عزیز ایران اسلامی بدانند که همه مسئولان در قوای سه گانه دغدغه و هدف شان حل مشکلات مردم است و قطعا در این مسیر گام های جدی را برخواهند داشت.






انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/21959