printlogo


رقابت فرنگی‌کاران بسیج قم در نیم‌فصل دوم لیگ برتر کشتی
کد خبر: 22238
فرنگی‌کاران تیم کشتی شهدای مقاومت بسیج قم در دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور برابر حریفان خود به میدان می‌روند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مسابقات دور برگشت از مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) در گروه دوم مقدماتی از روز چهارشنبه دوازدهم آذر ماه آغاز می‌شود و فدراسیون به همین دلیل اسامی ناظران و داوران مسابقات را اعلام کرد.

این رقابت‌ها با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حالی برگزار می‌شود که تیم شهدای مقاومت بسیج قم با هدایت یکی از بهترین مربیان سال‌های اخیر کشتی فرنگی ایران یعنی روح‌الله میکائیلی برابر رقبا صف‌آرایی می‌کند، تیمی که متشکل از نخبه‌های کشتی قم است.

این مرحله از رقابت‌ها به مدت دو روز تا سیزدهم آذر در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می‌شود، در حالی که سرپرست مسابقات نقی کلانتری، سرپرست فنی نیما صادقی از مازندران و جدول نویسان این مرحله لیگ برتر علیرضا وحیدیان‌پور و مهدی عباسیان از تهران هستند.

برای قضاوت رقابت‌های این مرحله نیز از چند داور درجه یک بین‌المللی نظر سیدمحمد افتخاریان از البرز، ابراهیم کریمی از آذربایجان‌غربی، بابک امجدی از تهران، بهروز رضاپور از هرمزگان و حسام امامی از خراسان‌رضوی دعوت شده، ضمن اینکه سه داور درجه دو بین‌المللی شامل شیرزاد غلام‌زاده از لرستان، محسن عبداللهی از مازندران و رضا نقی‌لو از زنجان نیز در امر قضاوت این مرحله مشارکت دارند.

در این گروه تیم‌های شهدای مقاومت بسیج قم، دانشگاه آزاد اسلامی، بازار بزرگ ایران و صبا نور کردستان حضور دارند و روز چهارشنبه دوازدهم آذر ماه بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی، نماینده قم ابتدا برابر تیم صبا نور کردستان به میدان می‌رود و در نوبت عصر با تیم بازار بزرگ ایران روبه‌رو می‌شود.

شاگردان روح‌الله میکائیلی در تیم شهدای مقاومت بسیج قم روز پنجشنبه سیزدهم آذر ماه آخرین مسابقه خود در این مرحله را برابر تیم دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌کنند، در حالی که مراسم وزن کشی از ساعت 18 تا 19 و کلینیک مربیان ساعت 19:30 امروز برنامه‌ریزی شده است.


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/22238