printlogo


آیت الله نوری همدانی:
مسئولان پاسخگوی مطالبات مردم باشند/وجود دلالان و واسطه‌ها یکی از معضلات کشور است
کد خبر: 23653
این مرجع تقلید با دعوت از مسئولان برای پاسخگویی به مطالبات مردم، گفت:متاسفانه بسیاری از کالا‌ها به ویژه محصولات کشاورزی با خواست و میل دلال‌ها قیمت گذاری می شود در حالیکه کشاورزان و تولید کنندگان از سود آن بی بهره می مانند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله نوری همدانی صبح امروز در دیدار وزیر صنعت معدن و تجارت، مسئولان را به پاسخگویی در برابر مطالبات مردم دعوت کرد و افزود: باید جوانان کشور به ویژه فارغ التحصیلان دانشجویی به آینده خود امیدوار باشند و بدانند در هر مقطعی شغل مناسب خواهند داشت.
وی نوسانات قیمت ارز را از مشکلات کشور دانست و افزود: چرا باید با بالا و پایین آمدن قیمت ارز محصولاتی که در داخل کشور تولید می شود گران شود به نظر میرسد در این زمینه نظارت کمرنگ است.
این مرجع تقلید وجود دلالان و واسطه‌ها را از معضلات کشور دانست و گفت : متاسفانه بسیاری از کالا‌ها به ویژه محصولات کشاورزی با خواست و میل دلال‌ها قیمت گذاری می شود در حالیکه کشاورزان و تولید کنندگان از سود آن بی بهره می مانند.

از ابتدای امسال تاکنون رقم تجارت و بازرگانی ایران به ۵۷ میلیارد دلار رسیده است
همچنین در این دیدار رزم حسینی، وزیر صنعت با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمن از افزایش صد درصدی تولید لوازم خانگی خبر داد و گفت: باوجود فشار‌های اقتصادی و بیماری کرونا بسیاری از مشاغل و صنوف با مشکلات و رکود مواجه شدند، اما در بخش صنعت ما رشد چشمگیری داشتیم.
وی افزود: در معدن و فولاد ده درصد، مس ۱۲ درصد و در آلومینیوم ۵۱ درصد افزایش تولید داشته ایم.
وزیر صنعت با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون رقم تجارت و بازرگانی ایران به ۵۷ میلیارد دلار رسیده است، گفت:  ما با جدیت به دنبال تامین مواد اولیه کارخانه‌ها و همچنین تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم هستیم.


انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/23653