printlogo


سه واحد صنعتی در سلفچگان قم به بهره‌برداری رسید
کد خبر: 23922
همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، سه واحد صنعتی در بخش سلفچگان قم با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،استاندار قم در آیین بهره برداری از سه واحد صنعتی در بخش سلفچگان گفت: تکمیل زنجیره‌ تولید و تامین نیازهای استان از واحدهای صنعتی بومی در دستورکار مسئولان قرار دارد.

بهرام سرمست در حاشیه افتتاح این طرح های صنعتی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: پس از تکمیل و اتمام عملیات ساخت این واحد برای ۹۰۰ نفر اشتغال فراهم خواهد شد.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قرار گرفتن در سال جهش تولید، توسعه واحدهای موفق را در راستای تحقق این شعار دانست و ابراز امیدواری کرد که با افزایش اشتغال در بخش های استان، زمینه مهاجرت معکوس جوانان به روستاها را فراهم شود.

سرمست همچنین  بر توسعه همه جانبه بخش سلفچگان با توجه به ظرفیت های منحصر به فرد این بخش و ضرورت اتصال منطقه ویژه سلفچگان به راه آهن سراسری تاکید کرد.

بهرام سرمست استاندار قم صبح امرور با سفر به بخش سلفچگان واحد های صنعتی آرکا صنعت راه ابریشم فعال در زمینه ریخته گری، ‌لیان نور راه ابریشم تولیدکننده چراغ های پروژکتوری و فاز توسعه شرکت غدیر تولیدکننده الکل و مواد استریل را افتتاح کرد. این طرح ها با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و سبب ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۳۲ نفر شد.

استاندار قم در ادامه با حضور در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات واحدهای صنعتی این بخش را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم برای حل آنها را صادر کرد.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/23922