printlogo


تجلیل از بانوان خبرنگار قم +تصاویر
کد خبر: 23982
به مناسبت ایام الله دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از بانوان خبرنگار در قم تجلیل شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و بزرگداشت مقام زن، خانه مطبوعات استان قم از بانوان خبرنگار قم تجلیل کر در این مراسم که امروز در مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، علاوه بر تجلیل از بانوان فعال در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، در قالب یک دورهمی صمیمی، برخی از دیدگاه‌ها و دغدغه‌ها و مشکلات خبرنگاران به‌ویژه در حیطه بانوان مطرح شد.
گفتنی است در این مراسم فاطمه عسگری عضو هیئت‌مدیره خانه مطبوعات قم و مسئول کمیته بانوان با اشاره به برخی از مشکلات موجود اظهار داشت: مهم‌ترین هدف از برگزاری این مراسم، تجلیل از بانوان فعال و شنیدن دردها و دغدغه‌هاست.

همچنین حسینی کاشانی مدیر سازمان تبلیغات و ارشاد اسلامی قم با تاکید بر حل دغدغه های خبرنگاران اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های همیشگی خبرنگاران مسئله بیمه و مسائل معیشتی بوده است.
 وی افزود:  از مقوله هایی که شاید در برنامه ریزی های کلان از جمله در خانه مطبوعات و  در وزارتخانه و در سطح بالاتر توسط مقام معظم رهبری مطرح می‌شود حضور بانوان در عرصه های مختلف و پیگیری حضور موفق و شایسته بانوان است.

حسینی کاشانی تصریح کرد: در جلساتی که با اهالی رسانه داشتیم مطالباتی  مطرح شده باید  تلاش و جدیت  وجود داشته باشد تا بسترها فراهم شود. برای حل مشکلات باید هدف گذاری کرد و بر اساس آن اولویت بندی نمود و به این اولویت بندی ها توجه کرد تا دغدغه خبرنگاران بر اساس اولویت ها حل شود.




 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/23982