printlogo


فعالیت سوپرمارکت آنلاین دیجی‌کالا در شهر‌های ایران کلید خورد
کد خبر: 23983
دیجی‌کالا پس از راه‌اندازی سرویس سوپرمارکت آنلاین خود در تهران و کرج، دست به گسترش این خدمات زده و‌ اکنون کاربران شهرهای لواسان، اسلامشهر، شهر قدس، پردیس و البته شهروندان قزوین و قم هم می‌توانند کالاهای سوپرمارکتی لازم خود را به صورت اینترنتی از سوپرمارکت دیجی‌کالا سفارش دهند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،خرید اینترنتی زندگی‌های امروزی را ساده‌تر و در عین حال ایمن‌تر کرده است، به‌خصوص زمانی که مطمئن باشیم خریدمان مقرون‌به‌صرفه است و هر کالایی را  که نیاز داریم می‌توانیم به‌راحتی و با چند کلیک در یک فروشگاه پیدا کنیم. دیجی‌کالا با راه اندازی سوپرمارکت خود توانسته تا حد زیادی به این نیازها پاسخ دهد.

سوپرمارکت دیجی‌کالا؛ بدون محدویت مکان و زمان

کاربران هفت روز هفته و در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند به بزرگترین و متنوع‌ترین محصولات تند مصرف با بهترین کیفیت دسترسی داشته باشند و به صورت آنلاین از سوپرمارکت دیجی‌کالا خرید کنند. تحویل سفارشات بر عهده نیروهای آموزشی دیده است که با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در بازه زمانی دلخواه،‌ می باشد. کامیون سبز رنگ کنار کالاها در محصولات سوپر مارکتی نشاندهنده قابلیت ارسال سریع برای مشتریان است.
اکنون ۶ بازه زمانی از ۹ صبح تا ۱۰ شب با اختلاف زمانی ۲ ساعت برای تهران و کرج فعال است اما در مورد شهرستان ها از جمله قم و قزوین، ارسال سفارش‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ ظهر امکان‌پذیر است که در آینده‌ای نزدیک بازه‌های زمانی مختلف اضافه خواهد شد.
مزیت‌های خرید از سوپرمارکت دیجی‌کالا چیست؟
در زندگی پر سرعت امروز و شیوع ویروس کرونا، سوپرمارکت دیجی‌کالا با ارائه اقلام سوپرمارکتی در  تلاش است تا خریدی راحت و آسوده‌ای را برای همه ایران رقم بزند. اما مزیت خرید از سوپرمارکت دیجی‌کالا چیست؟

 
  1. تنوع و گستردگی محصولات خوراکی و غیرخوراکی‌
کاربران می‌توانند تمامی خریدهای روزانه، هفتگی و ماهانه خود را به‌راحتی از دیجی‌کالا انجام دهند.
  1. خریدی اقتصادی‌تر
سوپرمارکت دیجی‌کالا هر روز تخفیف‌های شگفت انگیز خود را به صورت دوره‌ای که عموما بر روی کالاهای اساسی اعمال می‌شود را در وب‌سایت و اپلیکیشن و همچنین پیامک و ایمیل به کاربران اطلاع رسانی می‌کند. مشتریان می‌توانند‌ با استفاده از کمپین‌های سر ماه و جشنواره‌های وسط ماه خریدهای مقرون‌به‌صرفه و سریعی برای تامین نیازهای اساسی خانه و زندگی را انجام دهند.
  1. اطمینان از کیفیت و تازگی کالاها
اصالت کالاها یکی از ارزش‌های اساسی دیجی‌کالاست. این حساسیت درباره‌ی کالاهایی که ماهیت آسیب‌پذیرتری دارند بسیار بیشتر است. از این رو همه محصولات سوپرمارکتی دیجی‌کالا به تاریخ روز است تا کالاهای تازه با کیفیت مناسب برای مشتریان ارسال شود.
  1. قابلیت ارسال در زمان دلخواه
کاربران با خرید آنلاین از سوپرمارکت دیجی‌کالا نه تنها می توانند در هر ساعتی از شبانه روز به خرید بروند، بلکه زمان تحویل سفارش هم به انتخاب خودشان انجام می شود.
  1. تحویل درب منزل
تحویل کالاها درب منزل مشتریان، اصلی‌ترین مزیت خرید از سوپرمارکت‌های آنلاین است. سوپر مارکت دیجی‌کالا با رعایت نکات بهداشتی محصولات را درب منزل به مشتریان خود تحویل می‌دهد. در نظر داشته باشید که کالاهای فسادپذیر شامل رویه‌های بازگرداندن کالا نمی‌شوند.

دیجی‌کالا در تلاش است با قرار دادن طیف وسیعی از اقلام لازم مصرفی هر خانه و ایجاد دسترسی آسان و سریع افراد در همه نقاط کشور،‌ خریدی آسان،‌‌ مطمئن و اقتصادی را رقم بزند به این امید که، تمامی ساکنان شهرهای بزرگ تا روستاهای کوچک ایران از برابری حداکثری در استفاده از این خدمات اینترنتی برخوردار باشند.





انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/23983