printlogo


در دیدار آیت‌الله نوری همدانی با سرلشکر باقری مطرح شد
آیت‌الله نوری همدانی: نیروهای مسلح کشورمان عاشقانه به‌دنبال شهادت هستند/ سرلشکر باقری: رزمایش های نیروهای مسلح دشمنان نظام را از منطقه خارج کرد
کد خبر: 24300
آیت‌الله نوری همدانی در دیدار سرلشکر باقری به تفاوت های نیروهای مسلح کشورمان با نیروهای مسلح کشورهای دیگر گفت: نیروهای مسلح کشورمان عاشقانه به‌دنبال شهادت هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  آیت‌الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح که  در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، با اشاره به جایگاه نیروی مسلح در کشورمان اظهار داشت: نیروی مسلح ما با دیگر کشورها تفاوت های اساسی دارد و اهمیت تفاوت ها موجب تربیت نیروهای مومن و انقلابی در نیروهای مسلح شده است.
وی ادامه داد: نیروهای مسلح کشورمان از دو ویژگی مادیت و معنویت برخوردار هستند، اما نیروهای مسلح سایر کشورها فقط مادیت دارند.
این مرجع تقلید افزود: نیروهای مسلح برخی کشورها سلاح‌های مدرن را عامل پیشرفت خود می‌دانند؛ اما نیروهای مسلح ما علاوه بر برخورداری از سلاح‌های مدرن، از اخلاص، توکل به خدا، اعتماد به نفس نیز برخوردار هستند؛ یعنی وجود معنویت در بین نیروهای مسلح آن‌ها را با سایر نیروهای مسلح کشورها خاص کرده است.
وی پیشرفت های نظامی داخل کشورمان را مورد توجه قرار داد و گفت: ساخت سلاح های مدرن داخلی دشمنان نظام را عصبانی کرده است و می توان این عصبانیت را در رفتار و کردار آن ها مشاهده کرد.
آیت الله نوری همدانی ابراز داشت: علاوه بر این آن چیزی که دشمن ما را به ذلت کشانده، ترس از مرگ است،حال این که خداوند متعال در دین اسلام شهادت را قرار داده است و امروز ما عاشقانه به‌دنبال شهادت هستیم.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود به حضور مردم در صحنه اشاره کرد و بیان داشت: نتیجه به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی حضور مردم و گود نشینان در میدان است و مسئولان باید قدر مردم را بدانند و در شرایط امروز به مشکلات آنان رسیدگی شود.

 سرلشکر باقری: رزمایش های نیروهای مسلح دشمنان نظام را از منطقه خارج کرد
سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نیز  در دیدار با حضرت آیت‌الله نوری همدانی اظهار داشت:نیروهای مسلح کشورمان در دو سال اخیر با وجود تحریم ها، خروج آمریکا از برجام و فشارهای منطقه ای با هدایت رهبر انقلاب در اوج اقتدار قرار دارد و شاهد هستیم که دشمن با حقارت منطقه را ترک می کند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح امروز در کنار دفاع و امنیت از کشور، در یک سال گذشته در مقابله با شیوع ویروس کرونا حداکثر تلاش را داشتند و توانستند با پذیرش بیماران در ۵۸ بیمارستان و ایجاد قرنطینه مانع از شیوع بیشتر این بیماری شوند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح «طرح غربالگری سپهبد شهید قاسم سلیمانی» را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: در این طرح نیروهای مسلح و بسیج  ۸۰ درصد مردم را غربالگری کردند که در واقع موجب کنترل بیماری شد.
وی ادامه داد: علاوه بر این نیروهای مسلح در کنار مردم در طرح کمک مومنانه که به فرمایش رهبر انقلاب شکل گرفت حضور فعالی داشتند و این خدمتگزاری تداوم خواهد داشت.
سرلشکر باقری به رزمایش های متوالی نیروهای مسلح در ماه های گذشته اشاره کرد و بیان داشت: در دو ماه اخیر و با تحولاتی که در منطقه از سوی استکبار جهانی رخ داد ، نیروهای مسلح ۱۰ رزمایش را در سراسر کشور برگزار کردند که از قبل برنامه‌ای جهت برگزاری این رزمایش‌ها نداشتیم.

سرلشکر باقری افزود: این رزمایش‌ها در حوزه‌های مختلف موشکی، هواپیماهای بدون سرنشین، دریایی و پدافند هوایی برگزار شد و  در واقع گوشه ای از توانمندی های نظامی کشورمان را به دشمنان نشان دادیم.

سردار باقری با اشاره به شکست سیاست‌های تمامیت‌خواهانه دشمن در قبال جمهوری اسلامی ایران، افزود: به‌حمدالله ملت ایران امروز همچون گذشته به برکت خون شهیدان سربلند و سرافراز به راه و مسیر خود ادامه می‌دهند.

وی  خاطر نشان کرد: دولت آمریکا امروز تلاش دارد به برجام برگردد که این‌ها نشان از اقتدار چشمگیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/24300