printlogo


شبکه جهانی سلطان با شعار گفتگوی ادیان به زبان انگلیسی آغاز به فعالیت نمود
کد خبر: 24523
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، شبکه سلطان که نام خود را از حضرت سلطان علی ابن موسی الرضا هشتمین امام شیعیان وام گرفته است با رویکرد گسترش اخلاق و معنویت آغاز به فعالیت نمود.
این شبکه بنا دارد یک گفتمان دینی بین مسلمانان و مسیحیان را مبتنی بر اخلاق و معنویت بنا نهد دانشمندان و روحانیون مسلمان در کنار الهی دانان و کشیشان مسیحی به مقایسه تطبیقی اموزه های دینی در حوزه های اخلاق و معنویت خواهند پرداخت.
در پی ملاقات تاریخی پاپ با آیت الله سیستانی که اولین ملاقات بین بزرگترین شخصیت های دینی شیعه و کاتولیک محسوب میشود شبکه جهانی سلطان با رویکرد گفتگوی ادیان بویژه دو دین اسلام و مسیحیت فعالیت های خود را آغاز نمود.  
برخی از برنامه های شاخص این شبکه مقایسه خانواده در اسلام و مسیحیت ، محبت و مهربانی در اسلام و مسیحیت ، حقوق بشر دوستانه در اسلام و مسیحیت میباشد.
برنامه های این شبکه در کشور های  انگلستان ، ترکیه ، استرالیا ، ایتالیا ، ایران، امریکا ، عراق  و کانادا و... ضبط میشود  و از طریق ماهواره یاه ست Frequency : 10845 و همچنین و پخش زنده اینترنتی در سایت  sultantv.net  پخش میشود. همچنین میتوان برنامه های این شبکه را از طریق شبکه های اجتماعی از قبیل یوتیوب و اینستاگرم نیز دریافت نمود.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/24523