printlogo


با لغو ممنوعیت های ۱۳ فرودین ماه؛
آمادگی شهرداری قم برای حضور شهروندان در بوستانها و پارکها در روز طبیعت
کد خبر: 24854
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: شهرداری مناطق هشتگانه، سازمان‌ها، آتش‌نشانی، تخلفات شهری و مدیریت پسماند آمادگی کامل برای روز طبیعت را داشته و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید محسن میرهادی در گفت و گو با خبرنگار شهرنیوز و با توجه به لغو ممنوعیت حضور شهروندان در روز طبیعت اظهار داشت: شهرداری قم آمادگی کامل برای حضور شهروندان در بوستانها و فضاهای سبز را در روز طبعیت دارد.
وی با تاکید بر رعایت پروتکلهای بهداشتی و استفاده از ماسک افزود: شهروندان در یک سال گذشته همکاری خوبی در کنترل بیماری کرونا با مدیران داشته و امیدواریم در روزطبیت نیز از رفتارها و تجمعاتی که سلامت انها را به خطر می‌اندازد، دوری کنند.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم آمادگی کامل شهرداری را نیز برای روز طبیعت مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: شهرداری مناطق هشتگانه، سازمان‌ها، آتش نشانی، تخلفات شهری و مدیریت پسماند آمادگی کامل برای روز طبیعت را داشته و برنامه ریزیهای لازم انجام شده است.
وی با درخواست از شهروندان برای خانه ماندن و عدم حضور در تجمعها خاطرنشان کرد: ضدعفونی سرویسهای بهداشتی، ستهای ورزشی و تندرستی و ستهای بازی در دستور کار قرار گرفته است.
میرهادی سامانه ۱۳۷ را آماده دریافت پیشنهادات و نقطه نظرات شهروندان اعلام و بیان کرد: سامانه ۱۳۷ از ابتدای تعطیلات به صورت ۲۴ ساعت آماده دریافت نظرات شهروندان بوده و برای روز طبیعت نیز این آمادگی وجود دارد


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/24854