printlogo


در گفتگو با قم فردا مطرح شد؛
حمایت قاطع جامعه پزشکی جمعیت ایثارگران استان قم از آیت‌الله رئیسی
کد خبر: 26348
رئیس ستاد جامعه پزشکی جمعیت ایثارگران استان قم از حمایت قاطع جامعه پزشکی جمعیت ایثارگران استان قم از آیت‌الله رئیسی خبر داد و گفت: امیدواریم با استقرار یک دولت انقلابی و مؤمن و مردمی برای یک ایران قوی و مقتدر در راه رسیدن به اهداف و ارزش‌ها گام برداریم.
ثارالله شجاعی عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی قم و رئیس ستاد جامعه پزشکی جمعیت ایثارگران استان قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و همچنین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: جمعیت ایثارگران یک تشکل سیاسی ثبت شده و دارای مجوز است که در تمامی استان‌های کشور فعال است و در استان قم هم در قشر جامعه پزشکی و فعالان عرصه سلامت دارای فعالیت است.
وی به اعضای این جمعیت اشاره کرد و بیان داشت: از اقشار مختلف جامعه سلامت شامل پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران و تمامی کارکنان نظام سلامت در مراکز درمانی در جمعیت عضو هستند.
شجاعی تأکید کرد: در انتخابات پیش رو که جمعیت ایثارگران مبانی و شاخص‌ها را بررسی کرده‌اند، بهترین گزینه و فردی که می‌تواند انقلاب را به سمت اهداف و آرمان‌های خودش نزدیک کند و بتواند مستمندان و افراد ضعیف جامعه را به‌خوبی هدایت کند آیت‌الله رئیسی است.
وی ادامه داد: علاوه بر این با شاخص‌هایی که رهبر انقلاب تعریف کرده‌اند برای یک رئیس‌جمهور موفق آیت‌الله رئیسی بهترین گزینه هستند که می‌توانند انقلاب را به ریل اصلی خود بازگردانند و کشور را از وضعیت پیچیده‌ای که وجود دارد، نجات دهند.
رئیس ستاد جامعه پزشکی جمعیت ایثارگران استان قم خاطرنشان کرد: جامعه پزشکی جمعیت ایثارگران استان قم حمایت خودش را از آیت‌الله رئیسی اعلام می‌دارد و تمام تلاش خودش را برای رسیدن به انتخاب اصلح در انتخابات پیشرو خواهد داشت و از عموم مردم برای تحقق این هدف خواستار حضور در انتخابات هستیم
وی تصریح کرد: امیدواریم با استقرار یک دولت انقلابی و مؤمن و مردمی برای یک ایران قوی و مقتدر در راه رسیدن به اهداف و ارزش‌ها گام برداریم.


انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/26348