printlogo


جمهوری چک - دانمارک؛ یک گام تا تاریخ سازی/ انگلیس - اوکراین؛ سه شیر‌ها امیدوار به طلسم شکنی در یورو
کد خبر: 27200
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،

مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) امشب با برگزاری دیدار تیم‌های جمهوری چک - دانمارک از ساعت ۲۰:۳۰ و انگلیس – اوکراین از ساعت ۲۳:۳۰ به پایان خواهد رسید.

جمهوری چک - دانمارک/ ساعت ۲۰:۳۰ / ورزشگاه المپیک باکو

تیم‌های ملی فوتبال جمهوری چک و دانمارک برگزار کننده سومین مسابقه از مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ هستند. تیم‌هایی که شاید خوشبین‌ترین هواداران نیز امیدی به رسیدن آنها به این مرحله از مسابقات نداشتند، اما حالا با تنها یک پیروزی دیگر به جمع ۴ تیم برتر اروپا می رسند.

تیم ملی جمهوری چک در شرایطی به این مرحله از مسابقات رسیده است که بعد از صعود از گروه خود به عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم در مرحله یک هشتم به مصاف تیم پر قدرت هلند رفت و موفق شد نایب قهرمان جهان را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد و بعد از سال‌ها بار دیگر به جمع هشت تیم برتر یورو صعود کند.

چکی‌ها در این دوره بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته اند. شاید امید اصلی چکی‌ها پاتریک شیک ستاره خط حمله این تیم باشد که در ۴ مسابقه قبلی این تیم  ۴ گل به ثمر رسانده است و نزدیک‌ترین بازیکن به رونالدو ۵ گله در صدر جدول گلزنان است.

در طرف دیگر این مسابقه دانمارکی حضور دارد. بعد از اتفاق عجیبی که برای کریستین اریکسن بهترین بازیکن دانمارک در نخستین بازی این تیم در مرحله گروهی رخ داد و شکست از تیم ملی فنلاند، کسی انتظار نداشت که دانمارک به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات برسد.

دانمارکی‌ها ۲ مسابقه اول خود در این جام را با شکست پشت سر گذاشتند و حتی امید چندانی به صعود به مرحله بعدی این بازی‌ها نداشتند اما با عملکرد خوب خودبه جمع ۸ تیم برتر جام ملت های اروپا رسیدند.

تیم ملی دانمارک در ۲ مسابقه آخر با زدن ۸ گل به تیم‌های روسیه و ولز خود را مدعی این مسابقات نشان داده است. این عملکرد هواداران تیم ملی دانمارک را به کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها امیدوار کرده است.

این ۲ تیم تاکنون ۱۱ بار مقابل هم بازی کرده اند. در مجموع دانمارکی‌ها ۲ برد و جمهوری چک ۳ پیروزی کسب کرده اند و ۶ بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

اوکراین - انگلیس / ساعت ۲۳:۳۰ / ورزشگاه المپیک رم (ایتالیا)

آخرین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ را تیم‌های ملی اوکراین و انگلیس برگزار خواهند کرد.

تیم ملی فوتبال انگلیس با ۳ پیروزی و یک تساوی و ۴ بازی بدون دریافت گل، خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی جام ملت ها معرفی کرده است.

انگلیسی‌ها با ۷ امتیاز به عنوان تیم اول گروه به مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ صعود کردند و در این مرحله تیم ملی آلمان را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دادند.

انگلیسی‌ها ۴ مسابقه قبلی خود را در استادیوم خانگی ومبلی لندن برگزار کرده اند و در صورت برتری مقابل تیم ملی اوکراین و با توجه برگزاری دیدار‌های نیمه نهایی و فینال جام ملت ها در ومبلی لندن می‌توانند امیدوار باشند که بتوانند به اولین جام خود در اروپا برسند.

هدایت تیم ملی فوتبال اوکراین در این جام برعهده شوچنکو یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال جهان است. اوکراینی‌ها امیدوارند که در اولین حضور خود در مرحله حذفی جام ملت‌های اروپا بتوانند افتخاری فراموش نشدنی کسب کنند و به فینال برسند.

اوکراینی‌ها با ۲ شکست و یک پیروزی به عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم به مرحله حذفی یورو ۲۰۲۰ صعود کردند و در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات با گلزنی در دقیقه ۱۲۰ تیم ملی سوئد را شکست دادند و اکنون به جمع ۸ تیم برتر رسیده اند.

تیم‌های ملی اوکراین و انگلیس تاکنون ۷ بار مقابل هم بازی کرده اند که انگلیسی‌ها ۴ برد و اوکراینی‌ها یک بار موفق به پیروزی شده اند.

برنده این بازی در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار دانمارک و جمهوری چک خواهد رفت.



انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/27200