printlogo


حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی در دیدار وزیر کار:
نگاه صحیح و درست به صادرات می تواند گره گشای مشکلات کشور باشد
کد خبر: 28451
حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی با اشاره به اهمیت صادرات در توسه کشور گفت: نگاه صحیح و درست به صادرات می تواند گره گشای مشکلات کشور باشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در قم صبح امروز در دیدار با حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در دفتر وی برگزار شد، اظهار داشت: کشورهای مختلف با راه اندازی شبکه های مختلف ماهواره ای تاثیر فراوانی بر روی رفتارهای افراد جامعه خصوصا کودکان دارند.
وی ادامه داد: بنده با راه اندازی شبکه هدهد برای کودکان که در واقع آیندگان این کشور هستند سعی کردیم که در برابر این شبکه ها برنامه های مناسبی برای کودکان تولید کنیم.
شهرستانی در ادامه توجه به صادرات را مهم برشمرد و گفت: اگر در زمینه صادرات بتوانیم گام های اساسی را برداریم می توانیم مشکل اشتغال و بیکاری را حل کنیم.
وی ادامه داد: به عنوان مثال تنها در صنعت زعفران می توان 350 میلیون دلار ارز داشت اما این مهم نیازمند بسته بندی خوب و با کیفیت است چرا که سالیانه شاهد صادرات زعفران به صورت خام هستیم .
نماینده آیت الله سیستانی تاکید کرد: توجه به نخبگان و جوانان یکی دیگر از اقداماتی است که باید در دستور کار قرار بگیرد چرا که در این کشور استعدادهای درخشانی در زمینه های مختلف وجود دارند که باید شناسایی و تربیت شوند تا  گام های اساسی را برای کشور بردارند.

انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/28451