printlogo


امام‌جمعه سلفچگان در گفتگو با قم فردا:
وضعیت پوشش و حجاب زنان در شهر مقدس قم زیبنده این شهر نیست / مراجع و مسئولان به داد قم برسند
کد خبر: 28740
امام‌جمعه سلفچگان با بیان این که وضعیت پوشش و حجاب زنان در شهر مقدس قم زیبنده این شهر نیست، گفت: مراجع و مسئولان به داد قم برسند.
حجت‌الاسلام محمدحسین کتابچی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به غفلت مسئولان از موضوعات فرهنگی اظهار داشت: امروز باید برای معضلات فرهنگی فکری کرد که البته دیر هم شده و خیلی چیزها را ازدست‌داده‌ایم.
وی ادامه داد: مراجع عظام تقلید، بزرگان حوزه و مسئولین محترم استان قم به داد وضعیت اسف‌بار پوشش و حجاب قم و بعد از آن کشور برسید، فردا که همه چیز از دست رفت دیر است.
کتابچی با بیان اینکه کسی تصور نمی‌کرد روزی در خیابان‌ها قم افرادی با این وضعیت لباس تردد کنند، تاکید کرد: عافیت‌طلبی تا کی؟ مصلحت‌اندیشی بی‌مورد تا کی؟ منفعت‌طلبی و بی‌خیالی تا کجا؟ تا چه زمانی قرار است نیروی انتظامی به بهانه مسئولیت داشتن نهادهای دیگر به وظایف خود عمل نکند، دستگاه قضایی با توجیه متفاوت و نهادهای فرهنگی و دولتی به شکلی دیگر بنده امام‌جمعه هم به همین شکل، نتیجه می‌شود وضعیت امروز فرهنگی و وضعیت پوشش و حجاب زنان در شهر مقدس قم که اصلاً زیبنده این شهر نیست.
وی با بیان این که حتی ما در شهرهای تابعه و روستاها هم شاهد چنین وضعیتی هستیم، تاکید کرد: امیدواریم مجلس انقلابی و دولت انقلابی در کنار قوه قضائیه انقلابی فکری برای این مسائل فرهنگی کشور بکنند و به داد دین مردم برسند.


انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/28740